سرمربی بارسلونا با ابراز خرسندی از پیروزی خانگی تیمش برابر بارسلونا این برد را حق شاگردانش دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه در خصوص پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر والنسیا در هفته سی‌ودوم لالیگا که جایگاه بارسلونا را در فاصله شش هفته به پایان لیگ، در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها تثبیت کرد، به خبرنگاران گفت: در دقیقه اول بازی توانستیم گل بزنیم اما پس از آن در پیش بردن بازی مشکل داشتیم، چون والنسیا ما را تحت فشار سنگینی قرار داده بود. والنسیا موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت و شاید حقش بیش از این بود. در نیمه دوم ما سعی کردیم که ساختار بازی‌مان را تغییر دهیم به خصوص در زمینه گردش توپ در خارج از نیمه زمین خودمان. ما از زیر فشار والنسیا خلاص شدیم و شروع به انجام همان بازی که برایش برنامه داشتیم، کردیم.

وی افزود: نتیجه‌ای که کسب کردیم فوق‌العاده است. امروز روزی است که باید به تمام بازیکنان ما تبریک گفت، چرا که واقعاً زحمت کشیدند آن هم در حالی که حتی پیش از شروع بازی انرژی‌شان را از دست داده بودند. در مجموع هفته فوق‌العاده‌ای را سپری کردیم و حالا می‌خواهیم خوب ریکاوری کرده و خودمان را برای بازی سه‌شنبه شب برابر پاری‌سن‌‌ژرمن آماده کنیم.

انریکه در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه‌ای ناعادلانه برای جدال تیمش و والنسیا رقم خورده است، گفت: نتیجه بسیار عادلانه است. یکی از مهمترین فاکتورها در فوتبال کارآمدی در استفاده از موقعیت‌هاست. والنسیا یک پنالتی داشت که خوشبختانه براوو آن را مهار کرد. به لطف تلاش‌های یک مدیرورزشی (آندونی سوبی‌سارتا) ما دو دروازه‌بان فوق‌العاده داریم.

سرمربی کاتالان در پاسخ به این پرسش هم که آیا بازی تیمش برابر والنسیا بهترین بازی کاتالان‌ها در این فصل بوده است، عنوان کرد: وقتی که به یاد نمی‌آورم همین هفته گذشته چه اتفاقاتی رخ داده است، چطور از من انتظار دارید که اتفاقات شش ماه گذشته را به یاد داشته باشم؟ ما می‌توانیم اینگونه تحلیل کنیم که آیا بهتر یا بدتر بازی کردیم یا کارآمد یا بی‌کفایت بوده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.