ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها با زدن سومین گل پیروزی خانگی کهکشانی‌ها برابر مالاگا افتخاری دیگر در کارنامه دوران بازیگری‌اش به ثبت رساند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو رکوردی جدید را در کارنامه افتخاراتش در رئال مادرید به ثبت رساند. مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها که از زمان روی کار آمدن کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال در تابستان سال ۲۰۱۳ تاکنون ۱۰۰ گل به ثمر رسانده، با زدن سومین گل پیروزی ۳ بر یک شب گذشته (شنبه) رئال مادرید برابر مالاگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به اولین بازیکن  تاریخ فوتبال اسپانیا تبدیل شد که برای پنج فصل متوالی در تمامی رقابت‌ها ۵۰ گل به ثمر می‌رساند.

از ۵۰ گلی که رونالدو در این فصل به ثمر رسانده، ۳۹ گل در لالیگا، ۸ گل در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ گل در سوپرجام اروپا و یک گل در جام حذفی اسپانیا بوده است.

رونالدو به استثنای فصل اول حضورش در رئال مادرید که در آن مجموعاً ۳۳ گل به ثمر رساند، در سایر فصولی که در جمع کهکشانی‌‌ها حضور داشته، هر فصل حداقل ۵۰ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده  است. بهترین آمار او مربوط به فصل ۱۲-۲۰۱۱ است که در ۵۵ بازی‌ در تمامی رقابت‌ها ۶۰ گل زد.

این احتمال که ستاره پیشین منچستریونایتد در این فصل بتواند رکورد پیشین خود را بشکند وجود دارد چرا که او به طور متوسط در هر بازی ۱.۱۱ گل به ثمر رسانده و این در حالی است که آمار او در فصل ۱۲-۲۰۱۱ ، ۱.۰۹ گل به ازای هر بازی بوده است.

همچنین گلی که رونالدو به مالاگا زد، چهاردهمین گلش به این تیم بود، یعنی یک گل به ازای تمام بازی‌هایی که برابر این تیم انجام داده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )