عضو کادر فنی استقلال اعتقاد دارد که عوامل مختلفی در نتایج اخیر استقلال دخیل بوده‌اند ولی همچنان به موفقیت این تیم امیدوار است.
شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نتایج ضعیف استقلال در هفته‌های اخیر اظهار کرد: دلیل این مسئله شرایط ماست. استقلال هیچگاه در فصل جاری تیمی کامل نبوده و این مسئله از زمان بدنسازی تیم آغاز شده است. از همان زمان ما ۷-۸ بازیکن نداشتیم و البته این مسئله خیلی هم جدید نیست. در یکی، دو سال گذشته با حضور کی‌روش این مشکل در استقلال بوده و همواره نیمی از بازیکنان اصلی ما در تیم ملی بوده‌اند، طبیعتاً وضعیت بدنی آنها با سایر بازیکنان متفاوت بود و فرصت تطبیق شرایط هم وجود نداشته است. شما نمی‌توانید حتی یک بازی از ما نام ببرید که استقلال با تمامی نفرات به میدان رفته باشد. نکته دیگری که مزید بر علت است، مشکلات مالی ماست. به خاطر همین مشکلات مالی بود که نتوانستیم چند بازیکن را در نیم فصل از جمله مسلمان را جذب کنیم. همه این مسائل در نتایج این فصل ما موثر بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی استقلال در نتایج این تیم بی تقصیر بوده، عنوان کرد: نه اینکه کادرفنی اشتباه نداشته است. نه، قطعا همه اشتباهاتی داشته‌اند اما باید منصفانه قضاوت کرد. ما تمرینات استقلال را ۲۷ اسفند تعطیل کردیم و از چهارم فروردین کار را آغاز کردیم، بروید ببینید با چند نفر کار را استارت زدیم؟ آقایان برای دو بازی دوستانه دست ما را خالی گذاشتند و نشد که ما تیم را به لحاظ تاکتیکی و بدنی یکدست کنیم. وقتی هم که کامل نباشید، نمی‌توانید بگویید که چرا این نتایج رقم می‌خورد یا چرا استقلال هماهنگ نیست.

عضو کادر فنی استقلال اضافه کرد: همانطور که گفتم استقلال هیچگاه نفرات کاملی را در تمرینات و بازی‌هایش نداشته است. کی‌روش برای یک بازی دوستانه نیمی از تیم اصلی ما را می‌برد و اصلا نگاه نمی‌کند این بازیکنان آماده هستند یا مصدومند. شرایط هیچ تیمی مثل استقلال نیست. مشکلات مالی را هم که اشاره کردم که واقعا مشکل‌ساز است. بازیکنان گلایه می‌کنند که پول ما چه شد و البته باشگاه استقلال هم مقصر نیست. مسئولان باشگاه تلاش‌شان را می‌کنند امابه دلیل خصوصی شدن تیم، کار سخت است. همین کرار چند بار بابت مسائل مالی قهر و آشتی داشته؟ یا بیک‌زاده چند بار برای مطالباتش به باشگاه رفته؟ با این همه مشکل آیا تمرکز بازیکنان کافی است؟

او در پایان اظهاراتش بیان کرد: در حال حاضر بازیکنان استقلال فشار زیادی تحمل می‌کنند و این مسئله بر بازی آنها موثر است. نمونه این مسئله را در توپی که برهانی برابر ملوان گل نکرد می‌بینید. در شرایط عادی این بازیکن براحتی آن توپ را گل می‌کند، چه آنکه در تمرینات مشابه این صحنه را بارها تمرین می‌کنیم. ما از این شرایط لطمات زیادی خورده‌ایم ولی می‌خواهم بگویم که اگر هرکس دیگری جز قلعه‌نویی دراستقلال بود، این مشکلات بیشتر خودش را نشان می‌داد و استقلال در رده پایین‌تری قرار می‌گرفت. قلعه‌نویی تیم را جمع کرده و تلاشش را انجام می‌دهد و من به همین دلیل به ۴ بازی آینده استقلال خیلی خوش بینم و امیدوارم که دل هواداران در پایان فصل شاد باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.