سرمربی یوونتوس پس از پیروزی مقابل بیانکوچلستی تاکید کرد با وجود اینکه حریف آمادگی بدنی بیشتری داشته اما تیم او با پختگی موفق به کسب پیروزی شده است.
به گزارش ایسنا، بیانکونری در هفته سی و یکم رقابت‌های کالچو با نتیجه دو بر یک مقابل لاتزیو به برتری رسید.

کارلوس توز ۱۷ و لئوناردو بونوچی ۲۸ گل‌های یوونتوس را وارد دروازه بیانکوچلستی کردند تا تیمشان به بیست و دومین پیروزی فصل برسد. با این نتیجه، یووه ۷۳ امتیازی شد تا همچنان در صدر جدول رده بندی قرار داشته باشد. لاتزیو هم با ۵۸ امتیاز رده دوم را در اختیار گرفته است.

ماسیمیلیانو آلگری پس از این دیدار به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: از عملکرد شاگردانم راضی هستم. نه برای اینکه لاتزیو را شکست دادند بلکه به خاطر نمایشی که از ابتدای فصل تاکنون داشتند. رویارویی با لاتزیو برای ما خیلی مهم بود. با پختگی زیادی مقابل لاتزیو بازی کردیم. این تیم تاکنون یکی از زیباترین فوتبال‌ها در لیگ ایتالیا را ارائه می‌کند ولی ما بهتر از آنها بودیم. فکر می‌کنم بازیکنان لاتزیو از نظر بدنی در شرایط بسیار بهتری نسبت به ما قرار داشتند. بازی‌های کمتری هم نسبت به ما داشتند و این موجب شده بود با آمادگی بیشتری مقابل ما قرار بگیرند.

آلگری افزود: اهمیت این بازی بالا بود زیرا لاتزیو در رده دوم قرار داشت. به عقیده من، تیم حریف فصلی عالی را سپری می‌کند. آنها در هشت دیدار اخیری که به پیروزی رسیده بودند تنها دو بار دروازه‌شان باز شده بود. از بازی رفت مقابل لاتزیو، آنها تنها ۱۲ گل خورده بودند که این مساله پیروزی را برای ما بسیار سخت می‌کرد. از حالا باید به این فکر کنیم لاتزیو و رم که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌های ما هستند، امتیاز از دست بدهند تا ما بتوانیم زودتر از موعد قهرمانی را جشن بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.