هافبک تیم فوتبال نفت تهران اعتقاد دارد که قهرمانی لیگ هنوز هم دست این تیم است.
کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط تیم نفت پس از شکست سنگین ۵ بر ۳ مقابل ذوب‌آهن و پیش از دیدار حساس مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: پس از این شکست سنگین تمام تمرکزمان روی بازی مقابل پاختاکور است تا روز چهارشنبه نماینده خوبی برای کشورمان باشیم و با کسب پیروزی خیال‌مان را از صعود به مرحله بعدی راحت کنیم.

وی افزود: ۳ امتیاز دیدار مقابل پاختاکور کمک زیادی به ما خواهد کرد تا در بازی آخر مقابل العین بدون استرس و راحت بازی کنیم. خوشبختانه اکنون شرایط تیم بهتر شده و با تمریناتی که انجام داده‌ایم، از نظر بدنی وضعیت‌مان را ارتقا داده‌ایم.

هافبک نفت تهران با بیان اینکه شکست مقابل ذوب‌آهن در زمان خوبی رقم خورد، خاطرنشان کرد: این شکست تلنگر خوبی بود تا ۴ هفته پیش از پایان لیگ به خودمان بیاییم. زمان خوبی شکست خوردیم اما در بازی‌های بعدی جبران خواهیم کرد. برخلاف صحبت‌ها هنوز هم سرنوشت قهرمانی دست ماست و اگر بازی‌های باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم، می‌توانیم در بازی پایانی مقابل تراکتورسازی به برتری برسیم و قهرمان شویم. در جام حذفی هم مدعی اول هستیم و می‌خواهیم در آسیا نیز از گروه‌مان بالا بیاییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.