هافبک کروات کهکشانی‌ها تا شش هفته دیگر قادر به همراهی سفیدپوشان مادرید نیست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید مصدومیت لوکا مودریچ را تأیید و اعلام کرد که این هافبک کروات تا شش هفته قادر به همراه کهکشانی‌ها نیست.

طبق اعلام پزشکان باشگاه رئال مادرید مودریچ که در بازی شب گذشته رئال مادرید برابر مالاگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در دقیقه ۶۰ از ناحیه زانوی پای راست دچار کشیدگی رباط شده است. مصدومیت مودریچ در شرایطی او را خانه‌نشین می‌کند که پیش از او نیز گرث بیل، بال ولزی کهشکانی‌ها در دقیقه ۵ مصدوم شده و جای خود را به خاویر هرناندس داده بود.

کارلو آنچلوتی پس از بازی ترجیح داد که درباره مصدومیت مودریچ حرفی نزند اما کاملاً مشخص است که این اتفاق خبر بدی برای او و دیگر اعضای کادر فنی رئال‌مادرید است.

به این ترتیب مودریچ بازی‌های باقیمانده رئال مادرید را در فصل جاری لالیگا از دست می‌دهد و تنها در صورتی که کهکشانی‌ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند می‌تواند برای آنها به میدان برود.

رئال مادرید بدون مودریچ در لالیگا مقابل سلتاویگو (خارج از خانه)، آلمریا (در خانه)، سویا (خارج از خانه)، والنسیا (در خانه)، اسپانیول (خارج از خانه) و ختافه (در خانه) و در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه هفته جاری میزبان اتلتیکومادرید است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.