سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی با تمجید از عملکرد شاگردانش برابر شیاطین سرخ عنوان کرد یکی از بهترین تیم‌های جهان را شکست داده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در پی برتری یک بر صفر شاگردانش برابر منچستریونایتد در حساس‌ترین دیدار از هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس که به لطف تک‌گل دقیقه ۳۸ ادن اِزار در ورزشگاه استمفوربریج شهر لندن به دست آمد، گفت: پیروزی در این بازی جای خوشحالی داشت چون ما یکی از بهترین تیم‌های جهان را شکست دادیم. متوجه شدم که بازیکنان ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی برابر شیاطین سرخ به کار بستند و نتیجه به دست آمده حاصل تلاش یک هفته آنها بود.

آقای خاص تصریح کرد: چلسی شگفت‌انگیز بود. من یکی از آن افرادی هستم که می‌دانم بازیکنان ما چقدر فوق‌العاده بودند چون بازی را همانطور پیش بردند که ما می‌خواستیم. وقتی بازی را همانطور که می‌خواهید مدیریت می‌کنید این خارق‌العاده است. بازیکنان ما عالی ظاهر شدند و بالاتر از همه آنها ادن ازار بود که جادویی کار کرد به خصوص در این بازی بزرگ.

مورینیو تأکید کرد: به طور حتم ازار یکی از بازیکنان شاخص ما به شمار می‌رود ولی کیهیل هم در این بازی مسیر ضربه فالکائو را به خوبی مسدود کرد و جان تری نیز فوق‌العاده بود. دروازه‌بان ما هم به خوبی به وظیفه‌اش عمل کرد، آزپیلیکوئتا از نظر من بهترین بازیکن میدان بود و ایوانوویچ هم کارش را به خوبی انجام داد.

وی افزود: ماتیچ سختکوش بود و زوما، فیلینی را از جریان بازی خارج کرد. شماره ۱۱ ما (دروگبا) دیگر بازیکن سختکوش میدان بود و در مقابل دو بازیکن جوان منچستریونایتد که مثل پسرهایش بودند، سخت جنگید. ازار هم همانی بود که شما از او سراغ داشتید، اسکار هم شگفت‌انگیز بود. رامیرز با ورودش به میدان همان چیزی را ارائه داد که انتظارش را داشتیم و جان اوبی میکل هم دو دقیقه بیشتر در میدان نبود ولی توپ را به خوبی به نفع چلسی به جریان درآورد.

سرمربی چلسی در خصوص هافبک برزیلی چلسی که در دقایق تلف‌شده این بازی به جای ادن ازار به بازی آمد و تنها برای لحظاتی در میدان بود، اظهار داشت: بازگشت ویلیان به شرایط بازی برای ما یک امتیاز به شمار می‌رود، او دو روز مریض بود و پیش از شروع این بازی مستقیم از خانه‌اش به ورزشگاه آمد. حضور ویلیان برای ما مهم بود و باید بگویم او شگفت‌انگیز بود.

مورینیو با اشاره به دو بازی بعدی چلسی که در خارج از خانه خواهد بود، گفت: هنوز باید سخت کار کنیم. این پیروزی سه امتیاز دیگر را برای ما به ارمغان آورد. هر امتیازی که کسب می‌کنیم برداشتن یک گام دیگر در مسیر قهرمانی است. ما حالا به دو پیروزی برای رسیدن به قهرمانی نیاز داریم. چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما برای ۹ امتیاز در خانه بازی خواهیم کرد و با پیروزی در بازی‌های خانگی‌مان هم می‌توانیم قهرمان شویم ولی اگر در دیدارهای خارج از خانه به پیروزی برسیم معرکه خواهد بود.

چلسی در حال حاضر با ۷۶ امتیاز و ۱۰ امتیاز برتری نسبت به آرسنال دوم جدولی، صدرنشین لیگ برتر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.