سرمربی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر مالاگا راضی است. او می گوید دوست دارد که تکلیف قهرمان در رقابت‌های لیگا تا هفته آخر نامشخص باشد.
به گزارش ایسنا، رئال مادرید در یکی از دیدارهای حساس هفته سی و دوم رقابت های لیگا در سانتیاگو برنابئو از مالاگا پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک شاگردان آنچلوتی به پایان رسید تا اختلاف دو امتیازی این تیم با بارسلونا صدرنشین حفظ شود.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت: به سختی توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. برای پیروز شدن برابر تیم خوبی چون مالاگا باید تلاش زیادی در زمین می داشتیم. نمی‌خواهم درباره قضاوت داور نظر بدهم. داوری هیچ مشکلی نداشت و همه تصمیمات درست بودند. حاضران در ورزشگاه حمایت بسیار خوبی از تیم خود داشتند و این بسیار خوشحال کننده است. در این دیدار هم از بازی کردن لذت بردیم و هم برابر حریف قدرتمند خود اذیت شدیم و این چیزی است که من دوست دارم.

او ادامه داد: همیشه دوست دارم که رئال هم از بازی کردن لذت ببرد و هم به راحتی پیروزی را به دست نیاورد. در این دیدار عملکرد خوبی داشتیم و من از نتیجه به دست آمده راضی هستم. امیدوارم که در دیدارهای آینده نیز بتوانیم به همین اندازه خوب ظاهر شویم.

آنچلوتی درباره ایسکو که این روزها خبرهای زیادی درباره جدایی او از رئال مادرید به گوش می رسد، گفت: ایسکو در نیمه نخست نتوانست بازی خوبی را به نمایش گذارد اما در نیمه دوم بهتر شد. خامس رودریگز هم از بازیکنان خوب رئال مادرید در این دیدار بود. او با کیفیت بالایی بازی می کند و در کارهای هجومی کمک زیادی به تیم می کند.

آنچلوتی دوست دارد که تکلیف تیم قهرمان در هفته آخر نامشخص باشد. او گفت: با این پیروزی که به دست آوردیم اختلاف خود با بارسلونا صدرنشین را به همان دو امتیاز کاهش دادیم و این یعنی هنوز تکلیف قهرمان مشخص نیست. دوست دارم که تا تکلیف قهرمان تا هفته آخر نامشخص باشد چرا که این باعث می شود همچنان جذابیت وجود داشته باشد.

رئال مادرید در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید به تساوی بدون گل دست یافت. او درباره دیدار برگشت گفت: امیدواریم که لوکا مودریچ و گرت بیل به این دیدار برسند. باید این دو بازیکن را به خوبی زیر نظر گرفت. امیدوارم که هر دوی آنها به این دیدار برسند چرا که تا الان امید خود را از دست نداده‌ام. چه این دو بازیکن ما را همراهی کنند و چه در کنار ما نباشند نهایت تلاش خود را برای پیروز شدن در این دیدار انجام می دهیم. به خوبی می دانیم که کار سختی پیش رو داریم اما برای پیروز شدن به میدان می‌رویم. کریم بنزما نیز آسیب دیده است اما تلاش می کنیم تا او را به این بازی برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.