شاگردان مورینیو موفق شدند منچستریونایتد را در لیگ برتر با یک گل در خانه شکست دهند.
به گزارش ایسنا، هفته سی و سوم لیگ برتر با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در حساس ترین بازی چلسی و منچستریونایتد برابر هم به میدان رفتند.

اولین خطر جدی را بازیکنان منچستریونایتد آغاز کردند که ضربه وین رونی با فاصله کم به بیرون رفت. البته خوشحالی داوید دخیا پس از این گل به سوژه رسانه های انگلیسی تبدیل شد. در ادامه این بازیکنان چلسی بودند که سوار بر بازی شدند و توانستند چند موقعیت گل ایجاد کنند که مهمترین آنها را اسکار و دروگبا از دست دادند تا اینکه آبی پوشان لندنی به گل رسیدند.

همکاری اسکار و هازارد باعث شد تا بازیکن بلژیکی سیزدهمین گل خود را در لیگ برتر به ثمر برساند و تیمش را از منچستر پیش بیندازد و نیمه نخست با برتری یک بر صفر چلسی به پایان برسد.

در نیمه دوم دو تیم روی به بازی قدرتی و سرعتی آوردند و خیلی سریع به دروازه هم نزدیک شدند. روی یک ضدحمله دروگبا با دروازه بان حریف در موقعیت تک به تک قرار گرفت که پس از دفع ناقص، نزدیک بود تا هازارد گل دوم را به ثمر برساند که توپ او به دیرک دروازه اصابت کرد.

بهترین موقعیت منچستری ها را نیز فالکائو در دقیقه ۷۷ از دست داد و توپ او به قسمت بیرونی دیرک دروازه اصابت کرد.

در ادامه بازیکنان چلسی با ورود رامیرس به جای اسکار سعی در میدان داری کردند و بیشتر تلاش کردند تا سرعت بازی را کاهش دهند و موفق هم بودند تا این دیدار با برتری یک بر صفر چلسی برابر منچستریونایتد به پایان برسد.

چلسی فصل گذشته نیز در خانه با نتیجه ۳ بر یک برابر منچستر به پیروزی رسیده بود.

در دیگر دیدارها وست برومویچ موفق شد با دو گل از سد کریستال پالاس بگذرد و این تیم را در خانه خود شکست دهد. جمز موریسون و گاردنر برای مهمان در این دیدار گلزنی کردند.

اورتون نیز با گلزنی کوین مرلس بلژیکی توانست برنلی را در خانه شکست دهد.

تابلوی نتایج

کریستال پالاس صفر – وست برومویچ ۲

اورتون یک – برنلی صفر

لسترسیتی ۲ – سوآنزی صفر

استوک سیتی ۲ – ساوت همپتون یک

در جدول رده بندی چلسی با یک بازی کمتر و ۷۶ امتیاز بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی در این فصل نزدیک شده است. آرسنال با ۶۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و منچستریونایتد با ۶۵ امتیاز سوم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.