آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا در یک بازی حساس میهمان خود والنسیا را از پیش‌رو برداشتند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ورزشگاه نوکمپ محل برگزاری دومین دیدار از هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا بود، جایی که از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا میزبان والنسیا بود. آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا که در بازی قبلی خود مقابل سویا تن به تساوی داده بودند در این دیدار موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر بر والنسیا غلبه کنند. شاگردان لوئیس انریکه با این برد ۷۸ امتیازی شدند و با استحکام جایگاه خود در صدر جدول اختلاف امتیازی‌شان را با رئال مادرید، تیم دوم جدول به پنج امتیاز افزایش دادند.

بارسلونا در دقیقه یک این بازی با گل لوئیز سوارز که روی پاس لیونل مسی به ثمر رسید، خیلی زود از حریفش پیش افتاد. در دقیقه ۱۰ بازی والنسیا در پی فشاری که به میزبان آورد صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی این کلودیو براوو بود که موفق شد ضربه دنیل پارخو را مهار کند و دروازه تیمش را بسته نگه دارد. در ادامه بازی حملات دامنه‌دار والنسیا تیم میزبان را به دردسر انداخت اما دروازه بارسا به لطف درخشش کلودیو براوو بسته ماند.

بازی با برتری یک بر صفر بارسلونا رو به اتمام بود که لیونل مسی در دقیقه ۳+۹۰ روی یک ضدحمله و با بهره‌گیری از پاس نیمار گل دوم بارسا را به ثمر رساند و جشن پیروزی تیمش را کامل کرد.

هفته سی‌و‌دوم لالیگا امشب با انجام دو دیدار پیگیری می‌شود که طی آن از ساعت ۲۰:۳۰ دپورتیوو لاکرونیا از اتلتیکومادرید پذیرایی می‌کند و از ساعت ۲۲:۳۰ رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف مالاگا می‌رود. همچنین ۳۰ دقیقه بامداد فردا (یکشنبه) اتلتیک بیلبائو از ختافه پذیرایی می‌کند.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های اسپانیا، بارسلونا با ۷۸ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید هم به ترتیب با ۷۳ و ۶۶ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.