رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: دیداری دوستانه با سیاسی داشتم و او پیگیر برگزاری نشست هیئت مدیره با رئیس مجمع باشگاه است.
جعفر کاشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:  حمید رضا سیاسی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود و در غیاب او محمد حسین نژادفلاح حق امضا و انجام کارهای اجرایی را داشت اما درباره اینکه هم اکنون سیاسی به کارش ادامه خواهد داد یا نه باید رئیس مجمع باشگاه با هیئت مدیره جلسه بگذارد تا این موضوع مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس را در آستانه سفر به قطر چه کسی رفع خواهد کرد، تاکید کرد: من از این قضیه مطلع نیستم اما نژادفلاح پیگیر مسائل اجرایی باشگاه است و حتما شرایط را برای سفر تیم به قطر مهیا خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا دیداری با سیاسی داشته یا نه و اینکه انگیزه‌ای در وی برای ادامه کار در باشگاه پرسپولیس دیده است، عنوان کرد: دیداری دوستانه با سیاسی داشتم و او هم پیگیر برگزاری نشست هیئت مدیره با رئیس مجمع باشگاه است. اتفاقا انگیزه ادامه کار را در نزد سیاسی دیدم اما نه تنها او بلکه هر فرد خدمتگذار دیگری برای کار در باشگاه قبل از هر چیز باید شرایط را برای کار کردن فراهم ببیند.

کاشانی در پایان درباره اینکه زمان برگزاری جلسه هیئت مدیره با مسئولان وزارت ورزش چه زمانی خواهد بود، گفت: هنوز زمان دقیق برگزاری این جلسه مشخص نشده اما تا پایان این هفته حتما این نشست برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.