مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس در پایان فصل جاری بانوی پیر را برای بازگشت به اولین تیم دوران بازیگری‌ خود ترک نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، چندی پیش برخی از نشریات ایتالیایی به نقل از کارلوس توس، نوشتند که این مهاجم ایتالیایی در پایان فصل یوونتوس را ترک خواهد کرد تا بار دیگر بازی در بوکاجونیورز، تیمی که فوتبال حرفه‌ای را با آن آغاز کرد، تجربه کند اما مدیربرنامه‌های او اکنون این موضوع را تکذیب می‌کند و می‌گوید که «آپاچی» تا پایان قراردادش در کنار بانوی پیر خواهد ماند.

توس بیش از یک بار به تمایل خود برای بازگشت به بوکاجونیورز پیش از بازنشستگی‌اش اعتراف کرده اما به همین تعداد بر اینکه تا پایان قراردادش در یوونتوس در این تیم می‌ماند تأکید کرده است، قراردادی که بیشتر از یک سال دیگر تا پایان آن باقی مانده است. در این اواخر اما گزارش‌‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه مهاجم یووه قصد دارد یک فصل زودتر به آرژانتین برگردد ولی آدریان روکو، مدیربرنامه‌های او این موضوع را تکذیب کرد.

روکو در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «رِد» اظهار داشت: دیگر بس است! شما رسانه‌ها دیگر دارید با احساسات هواداران بوکاجونیورز و یوونتوس بازی می‌کنید. تنها چیزی که با قاطعیت می‌توانم درباره‌اش صحبت کنم این است که توس می‌خواهد به قراردادش با یوونتوس احترام بگذارد. ما باید از تحت فشار قراردادن یوونتوس در این مقطع حساس از فصل خودداری کنیم چون این هم به ضرر اوست هم به ضرر یووه.

مدیربرنامه‌های توس افزود: همانطور که همه می‌دانند، توس می‌خواهد دوران بازیگری‌اش را در بوکاجونیورز به پایان برساند و شکی در این باره نیست. او در حال احداث یک ساختمان در آرژانتین است و می‌خواهد در کشورش سرمایه‌گذاری کند و به خانواده و دوستانش نزدیک باشد. با این وجود او دیرتر بازخواهد گشت و هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست چون فعلاً با یوونتوس قرارداد دارد و این قرارداد تا سال ۲۰۱۶ اعتبار دارد.

توس ۳۱ ساله که سال ۲۰۱۳ از منچسترسیتی به یوونتوس پیوست، در حال حاضر آقای گل سری A ایتالیا است و در ۲۷ بازی‌ برای یوونتوس ۱۷ گل به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.