برانکو ایوانکوویچ قبل از تمرین امروز برای آنالیز آخرین بازی لخویا و همچنین عملکرد بازیکنان پرسپولیس در بازی با سپاهان اقدام کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را برای بازی با لخویا پس از یک روز استراحت در حالی آغاز می‌کند که برانکو ایوانکوویچ و همکارانش اطلاعات کاملی از آخرین وضعیت تیم حریف و عملکرد بازیکنان خودی را گردآوری کرده‌اند.

سرمربی پرسپولیس در روزهای گذشته فیلم بازی‌های اخیر لخویا از جمله فیلم بازی این تیم برابر الاهلی قطر از سری رقابت‌های جام حذفی و همچنین بازی لخویا برابر بنیادکار که آخرین دیدار آسیایی آنها بود را از طریق سید محمد منتظری آنالیزور تیم دریافت کرده است. وی همچنین آنالیزی مشتمل بر اطلاعات تحلیلی و نرم‌افزاری را از این تیم در اختیار کادر فنی گذاشته است.

برانکو پیش از این در سفر به تهران و هنگامی که به کشورش عزیمت کرده بود، چند فیلم از بازی‌های پرسپولیس و همچنین دو بازی لخویا برابر النصر و پرسپولیس را در اختیار داشت.

برانکو که با توجه به صحبت‌های انجام شده با وی در ماه‌های گذشته، قطعا مسائل و بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کرد، شناخت خوبی هم از وضعیت تیم و بازیکنان را در اختیار دارد. وی امروز (شنبه) در حالی در محل تمرین حاضر خواهد شد که به اتفاق دستیاران خود و آنالیزور تیم به بررسی عملکرد سرخپوشان در بازی با سپاهان خواهد پرداخت. اعداد و ارقام مربوط به عملکرد فنی تک تک بازیکنان، میزان دوندگی، نمودارها و تصاویر شماتیک متعددی حاوی اطلاعات گوناگون مربوط به کل تیم و هر بازیکن در اختیار سرمربی قرار گرفته است.

همچنین با توجه به ضوابط مندرج در آئین‌نامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و تغییرات در ترکیب کادر فنی پرسپولیس، اسامی و مدارک ایوانکوویچ و همکارانش از قبیل مدرک مربیگری و قراردادهای منعقد شده برای کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر شد تا نسبت به صدور مجوز برای این نفرات در بازی‌های پیش رو در این مسابقات انجام شود.

امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس همچنین اعلام کرده؛ تمام روادیدهای درخواستی مربوط به تیم از طرف باشگاه برای بازی با لخویا از سوی طرف قطری صادر شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.