کاپیتان تیم فوتبال سایپا البرز گفت: در بازی با تراکتورسازی روی تاکتیک اوت دستی مغلوب شدیم.
ابراهیم صادقی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، گفت: بسیار بهتر از تراکتورسازی بازی کردیم و اگر از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کردیم، به راحتی پیروز می‌شدیم. به خوبی نقاط ضعف و قوت تراکتورسازی آنالیز شده بود که می‌توانستیم برنده این بازی باشیم اما بدشانسی این موقعیت را از ما گرفت که به امتیازهای خود اضافه کنیم.

صادقی خاطرنشان کرد: بازی در اختیار سایپا بود، موقعیت‌های بسیار خوبی روی دروازه تراکتورسازی ایجاد کردیم، در نیمه دوم می‌توانستیم دو سه گل دیگر به ثمر برسانیم اما روی غفلت، توپ‌ها تبدیل به گل نشد و در ۱۰ دقیقه پایانی با دریافت دو گل که از روی اوت دستی و اشتباهی که از سوی بازیکنان خودمان ایجاد شد نتیجه را واگذار کردیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا البرز گفت: روی کاغذ شانس برای کسب سهمیه آسیایی داشتیم اما با توجه به شکست مقابل تراکتور و پیروزی تیم‌های رقیب ما مثل ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان، فکر نمی‌کنم دیگر شانسی داشته باشیم.

صادقی در پایان یادآورشد: سایپا در لیگ چهاردهم عملکرد خوبی داشت و اگر بازیکنان کمی به کسب موفقیت باور داشتند می‌توانستیم نتایج بهتری نیز کسب کنیم، با این وجود در بیشتر بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم و به لحاظ فوتبالی نمره خوبی خواهیم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.