سرمربی منچسترسیتی از نمایش فصل جاری هافبک تیمش انتقاد کرد.
به گزارش ایسنا، یحیی توره ۳۱ ساله از زمان حضور در ترکیب منچسترسیتی نمایش خیره کننده‌ای داشته است. او به دومین هافبک میانی در لیگ برتر انگلیس بدل شد که موفق شده در یک فصل به رکورد ۲۰ گل زده برسد. توره همچنین به خاطر بازی‌های درخشانش عنوان بهترین بازیکن سال آفریقا را نیز از آن خود کرده است اما مانوئل پیگرینی تاکید کرد او در فصل جاری کمتر از حد انتظار ظاهر شده است.

پیگرینی در این زمینه گفت: فکر نمی‌کنم خودِ یحیی هم از نمایشی که در این فصل داشته راضی باشد. من هم نیستم. البته باید از او حمایت کنیم تا بتواند بار دیگر به دوران اوجش بازگردد.

توره که فصل گذشته یکی از بازیکنان ثابت سیتی بود، تابستان گذشته در جام جهانی شرکت کرد و از ابتدای فصل جاری نیز به طور مرتب در ترکیب تیمش به میدان می‌رفت. او همچنین به همراه تیم ملی فوتبال ساحل عاج در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا که چند ماه پیش برگزار شد نیز شرکت کرد اما پیگرینی تاکید دارد همچنان از او استفاده کرده و به توره استراحتی نداده است.

وی در این خصوص هم گفت: شاید برخی فکر کنند وقتی یحیی در جام ملت‌های آفریقا بازی می‌کرد، ما بدون او تمام بازی‌هایمان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. از زمانی که او بازگشته، باخت‌های ما نیز شروع شده‌اند. شاید همه اینطور فکر کنند اما ما نباید دست از حمایت او برداریم. او بازیکن مهمی برای ماست و از حمایت همه ما تا پایان فصل برخوردار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.