پیشکسوت استقلال با اظهار اینکه "آه" مردم این تیم را گرفته است، گفت که مدعیان قهرمان کردن استقلال در لیگ و جام حذفی امروز کجا هستند؟
حسن روشن در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره پاسخی که افشار‌زاده به صحبت‌های او داده بود، اظهار کرد: برای افشارزاده احترام خاصی قائلم چرا که سال‌ها در کمیته ملی المپیک زحمت کشیده است اما مسئله باشگاه فرق می‌کند. ابتدای فصل که می‌خواست کارش را آغاز کند به او گفتم که افراد در باشگاه و حتی میزش را عوض کند اما به حرف‌هایم گوش نداد و فکر کرد که می‌خواهم سرمربی استقلال شوم. به او گفتم که در باشگاه کمیته فنی تشکیل دهد و او در پاسخ به من گفت که قلعه‌نویی کمیته فنی را تشکیل می‌دهد. کجای دنیا کمیته فنی را سرمربی تیم تشکیل می‌دهد؟ در همه جا کمیته فنی را پیشکسوتانی که علاقه مند هستند تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: بعد از آن قرار شد که جلسه‌ای را تشکیل دهند و از من هم دعوت کردند. یک روز قبل از جلسه اعلام کردند که نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه شده است و من هم به جلسه نرفتم. به افشار‌زاده گفتم که وقتی شما انتخاب می‌کنید، ما چه کاره هستیم. من در بقالی کار کرده‌ام و به درد باشگاه نمی‌خورم! افشار‌زاده هم زحمت خودش را می‌کشد ولی مدیریت کردن باشگاه استقلال متفاوت با همه جاست. در باشگاه استقلال افراد یکدیگر را قبول ندارند.

پیشکسوت استقلال افزود: با اجاره دادن آکادمی به جای بازیکن سازی، درآمدزایی می‌کردند. وزیر اعلام می‌کند که به بازیکنان بیشتر از یک میلیارد ندهند ولی با بازیکن قرارداد یک میلیاردی می‌بندند و قول می‌دهند که یک میلیارد هم زیرمیزی بدهند. موقعی که تیم در صدر جدول بود به افشارزاده گفتم که این تیم مشکل بدنی دارد اما افشارزاده حرف من را نشنید. همان موقع که اعلام کردند قهرمان لیگ برتر و جام حذفی می‌شویم اعلام کردم که اگر این اتفاق افتاد از همه عذر‌خواهی می کنم. اطرافیان به من گفتند که با بغض صحبت می کنم ولی دیدید که الان تیم در چه رتبه‌ای قرار دارد.

روشن گفت: فردا قرار است جلسه‌ای را برگزار کنیم تا به تیم کمک کنیم اما دیگر دیر شده است. آقای ژنرال الان کجاست که می‌گفت تیم را قهرمان می‌کنم؟

مهاجم اسبق استقلال، بازیکنان جوان این تیم را از خانوده دیگری دانست و افزود: بازیکنان جوان خودمان را به تیم‌های دیگر می‌دهیم. یعقوب کریمی را با ۵۰ میلیون به نفت دادیم و با ۸۰۰ میلیون از سپاهان گرفتیم. ببینید که سپاهان چقدر بازیکن جوان دارد که کریمی را به استقلال می‌دهد. چند تیم بالای جدول از بازیکنان جوان تیمشان استفاده می‌کنند و همین ذوب‌آهن را فصل بعد ببینید که چقدر قدرتمند می شود.

بازیکن اسبق تیم‌ملی مشکل بدنی استقلال را به نبود مربی بدنساز مربوط دانست و افزود: پورحیدری هم که با همه مربی‌ها می‌سازد به حرف آمده است و گفته که استقلال مربی بدنساز ندارد. وظیفه مدیریت این نیست که فقط پشت میز بنشیند. باید از مربی بپرسد که بدنسازش کیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۸ )