مهاجم منچستریونایتد ممکن است نتواند مقابل چلسی به میدان برود.
به گزارش ایسنا، دیدار حساس تیم‌های چلسی و منچستریونایتد در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفورد بریج برگزار می‌شود.

آبی‌های لندن در حال حاضر با کسب ۷۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفته‌اند و شیاطین سرخ نیز با ۶۵ امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارند. پیروزی منچستریونایتد در این دیدار می‌تواند این تیم را به کسب عنوان دوم در جدول رده بندی امیدوار کند.

لوییس فان خال، سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد روبین فان پرسی به این دیدار نمی‌رسد. تصور می‌شد فان پرسی ۳۱ ساله که با آسیب دیدگی از ناحیه قوزک پا دست و پنجه نرم می‌کند و هفت دیدار گذشته تیمش را نیز از دست داده است در رویارویی با چلسی بتواند تیمش را همراهی کند اما فان خال نظر دیگری دارد.

با این که فان پرسی یک هفته است به تمرینات منچستریونایتد بازگشته اما فان خال می‌گوید مهاجم هلندی تیمش هنوز به شرایط مناسبی برای حضور در ترکیب نرسیده است. وی در این زمینه گفت: وقتی یک بازیکن آسیب می‌بیند و دور از ترکیب تیم به سر می‌برد، از ماهیچه‌هایش استفاده نمی‌کند. به همین خاطر نمی‌داند در چه شرایطی قرار دارد. پیش از آنکه در یک دیدار سخت به میدان برود، ابتدا باید از سلامت ماهیچه‌هایش اطمینان حاصل کند و بعد در ترکیب تیم قرار بگیرد.

مایکل کریک، دالی بلیند، مارکوس روخو و فیل جونز بازیکنانی هستند که دیدار با چلسی را از دست داده‌اند. جانی اونز هم به دلیل محرومیت نمی‌تواند برای منچستریونایتد به میدان برود.

دیدار این دو تیم امشب ساعت ۲۱ در لندن آغاز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.