ستاره پیشین بارسلونا شایعه‌هایی که در مورد کناره‌گیری‌اش از فوتبال مطرح شده بود را رد کرد.
به گزارش ایسنا، قهرمان پیشین جام جهانی که چند ماه پیش با باشگاه کورتارو مکزیک قرارداد دو ساله بست، بیش از آنکه در زمین فوتبال خبرساز باشد به خاطر کارهایی که در خارج از زمین انجام می‌دهد در صدر اخبار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

رونالدینیو که گفته می‌شد به خاطر مشکلات شخصی دیرتر از موعد به تمرینات پیش فصل کورتارو بازگشته است، اختلاف‌هایی با سرمربی این تیم پیدا کرد. همچنین مربی بدنسازی باشگاه نیز پیش‌تر اعلام کرده بود رونالدینیو از حضور در تمرینات سر باز می‌زند. همه این مسایل موجب شده بود بسیاری تصور کنند او به زودی کفش‌هایش را می‌آویزد. نشریه گلوبو، چاپ برزیل نیز با انتشار خبری اعلام کرده بود در پایان فصل جاری، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال برزیل از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

در هر حال، این بازیکن ۳۵ ساله در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش حاضر شد و همه چیز را روشن کرد. رونالدینیو در این زمینه گفت: ابتدا باید بگویم تمامی خبرهایی که در مورد کناره‌گیری من از دنیای فوتبال منتشر شده صحت ندارند. در حال حاضر احساس خوبی دارم و هیچ برنامه‌ای در مورد کناره‌گیری از فوتبال در سر ندارم. نمی‌توانم بگویم پنج یا ۶ سال دیگر فوتبال بازی می‌کنم اما وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود، دلیلی برای خداحافظی از فوتبال ندارم.

رونالدینیو افزود: از زمانی که به مکزیک آمدم احساس خوبی دارم. به همین خاطر می‌خواهم کاری که دوستش دارم را به بهترین شکل انجام دهم. به این فکر می‌کنم که تا پایان فصل بتوانم بهترین بازیکن پاسور گل در لیگ شوم. دوست دارم گل‌های بیشتری هم بزنم اما در کل دوست دارم به تیمم کمک کنم.

رونالدینیو که در سال ۲۰۰۲ موفق شد در جام جهانی عنوان قهرمانی را کسب کند، در سال ۲۰۰۵ و در دورانی که در بارسلونا حضور داشت توانست توپ طلا را کسب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.