هافبک پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل شایعه خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدینیوی ۳۵ ساله که در ماه سپتامبر ۲۰۱۴ با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال کورتارو مکزیک پیوست با حضور در کنفرانس خبری با اشاره به تعهدش به این تیم گفت: پیش از هر چیز باید بگویم شایعاتی که در مورد بازنشستگی من مطرح شده، صحت ندارد. در حال حاضر از حضورم در میادین لذت می‌برم و در سرم ایده‌ای برای خداحافظی از دنیای بازیگری ندارم.

وی افزود: نمی‌دانم که آیا می‌توانم پنج یا شش سال دیگر به بازی ادامه دهم یا خیر ولی وقتی اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود دلیلی برای بازنشستگی نمی‌بینم. خوشحالم و حالا در بهترین وضعیت خود از زمان پیوستن به تیم کورتارو مکزیک هستم. به همین خاطر به کارم جهت ارائه بهترین بازی‌هایم برای این تیم ادامه خواهم داد.

هافبک پیشین سلسائو در پایان عنوان کرد: روی این موضوع کار می‌کنم که در پایان فصل به عنوان بهترین پاسور لیگا اِم‌ایکس (لیگ حرفه‌ای مکزیک) برسم. البته دوست دارم گلزنی هم داشته باشم ولی بیشتر هدفم کمک به تیم است.

رونالدینیو که در جام جهانی ۲۰۰۲ با تیم ملی برزیل به عنوان قهرمانی رسید یکی از موفق‌ترین بازیکنان دهه گذشته به شمار می‌رود و در سال ۲۰۰۵ هم عنوان بهترین بازیکن جهان را به خود اختصاص داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.