مدیرعامل پیشین باشگاه پاس همدان گفت: اصل لیگ یعنی برگزاری مسابقات در یک گروه و من با اصل این موضوع موافق هستم اما باید ببینیم ظرفیت چنین کاری وجود دارد یا خیر.
عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط این روزهای لیگ یک فوتبال اظهار داشت: لیگ یک در دو گروه ۱۲ تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه یک تیم و یک فرصت برای صعود به لیگ یک وجود دارد، همین مسئله باعث می‌شود که حاشیه، ناداوری، دوپینگ و ... پیش بیاید.

وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود احتمال دارد فصل آینده لیگ یک در یک گروه ۲۰ تیمی برگزار شود، خاطرنشان کرد: اصل لیگ یعنی برگزاری مسابقات در یک گروه و من با اصل این موضوع موافق هستم اما باید ببینیم که ظرفیت چنین کاری وجود دارد یا خیر. آیا تمام ورزشگاه‌های لیگ یک نور استاندارد دارند؟ آیا تمام تیم‌ها دستگاه شوک قلب که ۴۰ میلیون قیمت دارد می‌خرند؟ در لیگ یک هزینه تیم‌ها سالی یک میلیارد است که می‌شود هزینه سفر در ۳۶ هفته.

مدیرعامل پیشین باشگاه پاس همدان ادامه داد: مگر برای حرفه‌ای شدن لیگ برتر مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما چند سال مهلت ندادند؛‌ برای حرفه‌ای شدن لیگ یک هم چند سال فرصت بدهند. به نظر من لیگ یک و هم لیگ برتر باید ۱۸ یا ۲۰ تیمی برگزار شود چون پتانسیل چنین چیزی در فوتبال ما وجود دارد.

رمضانی ضمن تمجید از تماشاگران نساجی مازندران، در مورد برنامه کارشناسی لیگ یک که از شبکه ورزش پخش شد، گفت: چند روز پیش ۴ مدیر لیگ یکی به تلویزیون دعوت شده بودند تا در مورد مشکلاتشان صحبت کنند اما در میان آنها فقط درودگر به عنوان مدیر یک باشگاه شهرستانی حضور داشت این در شرایطی است که فقط نیروی زمینی و پارسه تیم‌های تهرانی لیگ یک هستند.

وی در پایان در خصوص اینکه چه تیم‌های در ۲ گروه لیگ یک شانس صعود دارند، گفت: در گروه اول فولاد نوین و در گروه دوم ۵ تیم بالای جدول همگی شانس زیادی برای صعود دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.