محرومیت مهاجم ۳۳ ساله پاری‌سن‌ژرمن یک جلسه کاهش پیدا کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ فوتبال فرانسه (LFP) توصیه کمیته المپیک فرانسه (CNOSF) برای کاهش یک جلسه‌ از محرومیت چهار جلسه‌ای ستاره سوئدی پاری‌سن‌ژرمن را پذیرفت. به این ترتیب محرومیت زلاتان ابراهیموویچ که به خاطر انتقاد از داوری دیدار PSG برابر بوردو در رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه از چهار جلسه همراهی تیمش محروم شده بود، به سه جلسه کاهش پیدا کرد.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم با تأیید این موضوع بیانیه‌ای را با این مضامین منتشر کرد: پاری‌سن‌ژرمن از اینکه لیگ فوتبال فرانسه توصیه و میانجیگری کمیته المپیک فرانسه را برای کاهش محرومیت زلاتان ابراهیموویچ پذیرفته، خوشحال است. خود زلاتان هم از این میانجیگری استقبال کرده است.

ایبرا پس از آن بازی که طی آن پاری‌سن‌ژرمن در خانه بوردو با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد، از کوره در رفت و خشم و اعتراض خود را از تصمیماتی که داور علیه تیمش گرفته بود، با صحبتی که با داور چهارم داشت، نشان داد. ابراهیموویچ در صحبت‌هایش با داور چهارم به لیونل ژافردو، داور بازی و یکی از کمک‌های او توهین و از لفظی ناشایست برای توصیف فرانسه استفاده کرد. هرچند ایبرا پس از اظهارات تندش از مردم فرانسه عذرخواهی کرد.

زلاتان ۳۳ ساله پس از اعلام محرومیت چهار جلسه‌ای‌اش در واکنشی تند به این موضوع گفته بود: این وضعیت مضحک و غیرحرفه‌ای ننگی برای فوتبال است. هیچ اساس و ملاک درستی برای محرومیت من وجود ندارد. حرف‌هایی که من پس از بازی با بوردو زدم به داوری مربوط نمی‌شد. ما یک مکالمه عادی با هم داشتیم و داور آن مسابقه هم این را تأیید کرد. اگر منظور من از حرف‌هایی که زدم داوری بود، حتماً عذرخواهی می‌کردم.

با توجه به کاهش محرومیت ابراهیموویچ، وی بازی‌ امروز (شنبه) PSG برابر نیس در رقابت‌های  لوشامپیونه به همراه دیدارهایی برابر لیل و متس را از دست می‌دهد ولی قادر خواهد بود تا تیمش را در بازی برابر نانت همراهی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.