پیشکسوت استقلال با بیان اینکه مربی و مدیریت استقلال اعتبارشان را از دست داده‌اند، افزود: قلعه‌نویی به آخر خط رسیده است و این تیم نیاز به خون تازه‌ای دارد.
غلام‌حسین فرزامی در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره عملکرد استقلال در چند دیدار گذشته، گفت: بازیکنان استقلال انگیزه‌ای برای ارائه فوتبال زیبا و کسب برد ندارند. بازیکنان اعتماد خود را نسبت به مربی و مدیریت باشگاه از دست داده‌اند. به همین دلیل در حین بازی هم جنگنده ظاهر نمی‌شوند. مگر یک تیم چند بار می‌تواند اشتباه کند؟ آقای قلعه‌نویی و مدیریت باشگاه اعتبارشان را در بین بازیکنان از دست داده‌اند. این باید اوضاع باشگاهی باشد که ۷۰ سال قدمت دارد؟

وی تاکید کرد: از مربی تا مدیریت نسبت به تیم بی توجه هستند. بازیکنان مربی خود را قبول ندارند و تمرینات او را تکراری می‌دانند و انگیزه خود را از دست می‌دهند.

عضو اسبق هیات مدیره استقلال اضافه کرد: ترکیب این تیم نیاز به تغییرات اساسی دارد. باید خون جدیدی به این تیم تزریق شود. قلعه‌نویی در استقلال به آخر خط رسیده و بهتر است به کار‌های مدیریتی و رستوران داری مشغول شود! هر پیشکسوتی هم اظهانظر می‌کند به حرف‌های او گوش نمی‌دهند. کدام یک از پیشکسوتان استقلال در این تیم مشغولند؟ پیشکسوتانی که کار فنی انجام دهند نه این که صرفا روی نیمکت بنشینند.

فرزامی اظهار کرد: در فصل نقل‌و‌انتقالات نیم فصل به بهترین بازیکنان این تیم اجازه دادند که تیم را ترک کنند. بازیکنانی هم که آمدند در ترکیب استقلال جایی ندارند. از عنایتی که سن و سالی هم از گذشته نمی‌توان انتظار داشت که جنگنده و هجومی بازی کند. او می‌تواند از تجربه و جاگیری‌های خوب برای کمک به تیم استفاده کند. اما بقیه بازیکنان تا به حال چه کاری انجام داده‌اند. شاید قلعه‌نویی فکر‌هایی در سر دارد که ما نمی‌دانیم!

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بازیکنان استقلال مشکل بدنی دارند، گفت: بازیکنان استقلال اصلا کار بدنی نکرده‌اند. در ابتدای فصل دکتر بهمنی را به قلعه‌نویی معرفی کردیم که از او در کارهای بدنسازی استفاده کند. اما او به حرف کسی گوش نداد. وقتی هم که این کار‌ها را انجام می‌دهند نتیجه بهتر از این نمی شود.

پیشکسوت استقلال وزارت ورزش را عامل وضعیت کنونی این تیم دانست، و ادامه داد: تیم‌هایی مانند سپاهان و تراکتور هم با بودجه دولتی اداره می شوند. چرا به این باشگاه ضربه می‌زنند؟ افرادی که در راس مدیریت استقلال هستند از فوتبال شناختی ندارند. شاید در رشته‌های دیگر بتوانند کاری را انجام دهند ولی به درد استقلال نمی‌خورند. معلوم نیست این افراد را از کجا پیدا کرده‌اند و به این تیم آورده‌اند.

فرزامی اظهار کرد: در این تیم به گونه‌ای مدیریت شده است که کسی نمی‌تواند از قلعه‌نویی بابت نتایج این تیم سوال کند! انگار نه انگار که تیم نتایج خوبی کسب نمی‌کند. باید از قلعه‌نویی بخواهند که در کارهای فنی از پیشکسوتان کمک بگیرد. این گروه مدیریتی اصلا مناسب استقلال نیستند.

وی درباره جایگاه استقلال در پایان فصل خاطرنشان کرد: با توجه به جدول اگر خیلی تلاش کنیم می‌توانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم. این مسئله هم به غیرت و تعصب بازیکنان بستگی دارد. درست است بازیکنان مشکل مالی دارند و تا این مقطع فصل هم کار بزرگی کرده‌اند ولی باید تلاش بیشتری بنند. مدیریت این تیم نمی‌داند که چه کاری باید انجام دهد. نه می‌توانند پولی تهیه کنند و نه می‌توانند به تیم روحیه بدهند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )