کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به صحبت‌های سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره حال آماده سازی تیمش برای رویارویی با تیم‌های اروپایی و آمریکای جنوبی در رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ کرده است.
به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال به نقل از وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست با کسب مقام سوم در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۵ با میزبانی قطر، مجوز حضور در مسابقات پیش روی پرتغال را کسب کند و این رویداد در حالی اتفاق افتاد که ایران برای ششمین مرتبه است که به مرحله نهایی جام‌ جهانی فوتبال ساحلی صعود می‌کند و اکنون با تمرینات پی در پی مصمم به پیشرفت و ارائه بهترین عملکرد در این دوره از رقابت هاست.

مارکو اوکتاویو - سرمربی برزیلی تیم ملی ایران می‌گوید: ما برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنیم و همان طور که قبلاً نشان داده‌ایم، تیم قدرتمندی داریم. در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۳ تاهیتی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست تا مرحله یک چهارم نهایی بالا رفته و مغلوب قهرمان آن دوره از رقابت‌ها یعنی روسیه شود. اما امروز باید با تمام قدرت مقابل روسیه و برزیل به عنوان مدعیان عنوان قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۱۵ پرتغال بایستیم.

وی در ادامه صحبت های خود افزود: فوتبال ساحلی در ایران به سرعت در حال پیشرفت است. لیگ ها از استانداردهای خوبی برخوردار هستند و بازیکنان مستعد این ورزش مشتاق به یادگیری هستند. فلسفه کاری من نسبت به آنها کمک به توسعه و تلاش برای پیشرفت‌شان است.

اوکتاویو در پایان صحبت هایش گفت: در حال حاضر تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بسیار حرفه‌ای است و همه اینها نشان از عملکرد صحیح ما دارد. ما در حال آماده‌سازی تیم برای مقابله با تیم‌های آمریکای جنوبی و اروپایی در هفته های آتی هستیم به طوری که در رقابت‌های پرتغال به عنوان تیم برتر در بهترین شکل فیزیکی ظاهر خواهیم شد و بر این باوریم که شانس حضوری موفق در جام جهانی پیش رو را داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.