هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: صدرنشینی می‌تواند شیرین باشد، ولی نظر شخصی من این است که صدرنشینی در لیگ برتر لذتی ندارد.
 آندرانیک تیموریان در مورد وضعیت تراکتورسازی، آینده خودش و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد.تسنیم: صدرنشینی در لیگ برتر برایتان شیرین است؟

طبیعتا می‌تواند شیرین باشد، ولی نظر شخصی من این است که صدرنشینی در لیگ برتر لذتی ندارد. زمانی می‌توانیم لذت ببریم که در آخرین هفته قهرمان شویم و جام را به ما بدهند. شما دیدید که در هفته‌های اخیر تیم‌ها جایگاه‌های مختلفی در جدول داشتند. پرداختن به این مسائل فقط حاشیه‌ساز است و الان اصلا مهم نیست که چه تیمی در صدر جدول قرار دارد و چه تیمی پایین‌تر است.تسنیم: فکر می‌کنی چرا رقابت برای قهرمانی اینقدر فشرده است؟

به هر حال هر تیمی شاخصه‌های خودش را دارد. الان دیگر در فوتبال بازی آسان وجود ندارد. شما حتی می‌بینید که این رقابت در انتهای جدول هم وجود دارد. در مورد تیم خودمان باید بگویم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم و باید قهرمان شویم اگرچه چهار بازی سخت داریم. هر تیمی باهوش‌تر باشد در نهایت می‌تواند جام را بالای سر ببرد.تسنیم: شانس مدعیان را یکسان می‌دانی؟

طبیعتا باید اینطور باشد. حالا باید دید در هفته‌های آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. بازیکنان ما باید در وجودشان باور قهرمانی داشته باشند. تا آخرین نفس تلاش می‌کنیم چون می‌خواهیم در پایان لیگ وجدان راحتی داشته باشیم.

 

تسنیم: این روزها خیلی آماده هستی و اکثر ضربات ایستگاهی‌ات، تأثیر مهمی در بردهای تراکتورسازی دارد. در این مورد صحبت می‌کنی؟

من فقط تلاش می‌کنم تا وظایفم را در زمین مسابقه انجام دهم. مهم این است که به خواسته‌های تونی اولیویرا گوش کنم.تسنیم: در مورد ماندن کارلوس کی‌روش در تیم ملی چه نظری داری؟

من قبلا در مورد این موضوع و مشکلاتی که وجود داشت، صحبت کرده‌ام. حالا هم باید بگویم که از ماندن کی‌روش خیلی خوشحالم و امیدوارم با این مربی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کنیم.تسنیم: قرار است در تراکتورسازی بمانی؟

هنوز فصل به پایان نرسیده که بخواهم در مورد فصل بعد حرف بزنم. من الان بازیکن تراکتورسازی هستم و روی این تیم تمرکز کرده‌ام تا در نهایت به قهرمانی برسیم. به هیچ عنوان معلوم نیست فصل آینده در کدام تیم هستم، چون فقط خدا از آینده خبر دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.