هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن از مسی به عنوان سرسخت‌ترین حریفی که تا کنون مقابلش بازی کرده، یاد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارکو وراتی که در شکست ۳ بر یک تیم پاری‌سن‌ژرمن مقابل بارسلونا در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل محرومیت غایب بود با تمجید از مهاجم آرژانتینی بارسلونا به روزنامه «اکیپ» فرانسه گفت: مسی سرسخت‌ترین حریفی بوده که تاکنون داشته‌ام و باید بگویم که او تماشایی‌ترین بازی را به معرض نمایش می‌گذارد. من مقابل بازیکنان بزرگی همچون رونالدو و اِزار بازی کرده‌ام ولی عاشق بازی پا به توپ مسی و سبک بازی‌اش هستم.

هافبک ۲۲ ساله پاری‌سن‌ژرمن که از او به عنوان جانشین آندره‌آ پیرلو در خط میانی تیم ملی فوتبال ایتالیا یاد می‌شود، عنوان کرد: سبک بازی من و پیرلو کمی متفاوت است. پیرلو هر چیزی که می‌توانسته را به دست آورده است. او قهرمانی در جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است. اینکه من را با آندره‌آ مقایسه می‌کنند، مایه افتخارم است و امیدوارم من هم بتوانم به دستاوردهای او برسم.

هافبک ایتالیایی میلیونرهای پاریس که در سال ۲۰۱۲ از پسکارا به PSG ملحق شد در خصوص اینکه گفته می‌شود او حالا رئیس خط میانی تیم تحت‌هدایت لوران بلان است، گفت: در فوتبال امروز رئیسی وجود ندارد. امروزه فوتبال تغییر کرده و شما نیاز به یک تیم خوب دارید، نه یک بازیکن خوب. هیچ بازیکنی به تنهایی نمی‌تواند تفاوت در یک تیم را رقم بزند. من هم انتظار این را ندارم که رئیس خط میانی پاری‌سن‌ژرمن باشم، چون در این تیم قهرمانان بزرگی حضور دارند.

وراتی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی نامم توسط هواداران در ورزشگاه فریاد زده می‌شود نشان می‌دهد که انتخاب درستی برای پیوستن به تیم پاری‌سن‌ژرمن داشته‌ام. بهترین راه قدردانی از هواداران هم انجام بازی خوب و ماندن در این تیم تا جای ممکن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.