سرمربی پیشین باواریایی‌ها معتقد است که استعفای پزشک تیم فوتبال بایرن مونیخ سبب تضعیف این تیم خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوتمار هیتسلفد، سرمربی پیشین باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که استعفای هانس ویلهلم مولر ولفهارت، پزشک باواریایی‌ها پس از شکست دور از انتظار این تیم در خانه پورتو منجر به تضعیف شاگردان پپ گواردیولا خواهد شد.

مولر ولفهارت دو روز پیش با ادعای اینکه او و دستیارانش به عنوان مقصران اصلی باخت ۳ بر یک بایرن مونیخ برابر پورتو جلوه داده شده‌اند، چون این تیم تنها با ۱۴ بازیکن آماده به پرتغال سفر کرده است، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

هیتسفلد با بیان اینکه رفتن پزشک بایرن به این تیم ضربه خواهد زد، اعتراف کرد که بسیاری از بازیکنان باواریایی‌ها همچنان به صورت خصوصی از خدمات مولر ولفهارت بهره خواهند برد.هیتسفلد در مراسم اکران مستندی که شبکه اسکای درباره زندگی وی ساخته است، اظهار داشت: مولر ولفهارت پزشک زبده‌ای است و یکی از بهترین‌های دنیا در حوزه خود به شمار می‌رود. استعفای او اما باعث تضعیف تیم بایرن مونیخ خواهد شد.

سرمربی پیشین بایرن مونیخ گفت تصور نمی‌کند که تصمیم مولر ولفهارت، تصمیمی تماماً‌ وابسته به اتفاق رخ داده در بازی مردان گواردیولا در خانه پورتو بوده باشد و تأکید کرد که احتمالاً پیش از این نیز اختلافاتی میان و برخی از اعضای باشگاه وجود داشته است.

او که سال ۲۰۰۱ باواریای‌ها را فاتح لیگ قهرمانان اروپا کرد، عنوان کرد: باید پیش از این اتفاقی رخ داده باشد، چون اتفاقاتی مانند این ناگهانی به وقوع نمی‌پیوندند. بازیکنان بایرن مونیخ به مولر ولفهارت اعتماد کامل دارند و بسیاری از آنها بدون توجه به اینکه او در کار پزشکی باشگاه هست یا نه، باز هم به وی سر خواهند زد و از خدماتش استفاده خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.