سرمربی تیم فوتبال المپیک مارسی گفت: تیمی‌ که سه بازی را به طور متوالی و پی‌در‌پی شکست می‌خود، حتما نمی‌تواند شایسته قهرمانی در لیگ‌ لو‌‌شامپیونه باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس، مارسلو بیلسا سرمربی ۶۰ ساله و آرژانتینی تیم فوتبال المپیک مارسی با باخت یک به صفر دیشب تیمش مقابل نانت در چارچوب هفته سی‌و‌سوم لو‌شامپیونه، امید‌های خود برای تصاحب مقام قهرمانی لیگ‌ دسته برتر فرانسه را از دست داد. تیم بیلسا دیشب سومین باخت متوالی‌‌اش (پس از باخت مقابل پاری‌سن‌ژرمن و بردو) را به دست آورد.

بیلسا پس از این دیدار در کنفرانس خبری گفت: من به طور کامل مسئولیت این شکست بزرگ را به عهده‌ می‌گیرم. تیمی‌ که سه بازی را به طور متوالی و پی‌در‌پی شکست می‌خود، حتما نمی‌تواند شایسته قهرمانی در لیگ‌۱ (=لو‌‌شامپیونه) باشد. ارائه بازی و بازی‌سازی از سوی تیم ما مناسب نبود. ما ضعیف بازی کردیم. نمایش روانی از خود ارائه ندادیم. می‌توانستیم بهتر عمل کنیم اما نکردیم. ما پویایی منفی‌ داشتیم.

تیم شهر مارسی اکنون با ۵۷ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۲۶، پس از المپیک‌‌لیون، پاری‌سن‌ژرمن و موناکو، رتبه چهارم را در اختیار دارد. المپیک‌مارسی از ۱۰-۲۰۰۹ تا کنون نتوانسته جام قهرمانی فوتبال برتر فرانسه را دریافت کند.

پیش از این سه باخت، مارسی چند بازی خوب و درواقع باورنکردنی از خود ارائه دادند، اما با این شکست‌های پی‌در‌پی‌‌، امیدهای کسب جام را به نا امیدی بدل کردند.

بیلسا که سابقا فعالیت سیاسی داشت و نامزد انتخابات مجلس از سوی روزاریو سانتافه آرژانتین شده بود، در اقدامی‌ نامنتظره، دعوت سعودی‌ها برای سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال عربستان را پذیرفت، پذیرشی که البته از سوی فدراسیون فوتبال عربستان این‌بار به آن با قطعیت نگاه نشده، زیرا جامعه مدنی ورزشی این کشور، مخالف قرارداد یاد‌شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )