کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط این تیم را در حال حاضر نامناسب توصیف کرد.
محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، آینده‌اش در این تیم، عملکرد سرخپوشان در دیدار مقابل سپاهان و ... به اظهارنظر پرداخت که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: نظرت در مورد بازی پرسپولیس برابر سپاهان چیست؟

من فکر می‌کنم باخت ما ارتباط زیادی به اشتباهات داوری داشت. اگر بازیکن سپاهان اخراج می‌شد و داور یک پنالتی برای ما می‌گرفت، همه چیز فرق می‌کرد. بچه‌ها واقعاً سنگ تمام گذاشتند و هرچه داشتند در زمین مسابقه رو کردند. متأسفانه ما اشتباهاتی انجام دادیم که از آنها ضربه خوردیم ولی بازی جانانه‌ای انجام دادیم.

تسنیم: چرا علی‌عسگر با اینکه نمایش ضعیفی در این مسابقه داشت، توسط برانکو تعویض نشد؟

من نمی‌توانم در مورد مسائل فنی اظهارنظر کنم اما باید بگویم که علی‌عسگر از بازیکنان خوب و باتجربه پرسپولیس محسوب می‌شود. امکان ندارد یک بازیکن در زمین مسابقه اشتباه نکند. شما می‌بینید که بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن بزرگترین مدافعان دنیا را دارند اما آنها هم اشتباه می‌کنند. من معتقدم دلیل اصلی باخت ما اشتباه داوری بود.

تسنیم: در یک صحنه هم به شکلی عجیب سرت را جلوی توپ گذاشتی. در این مورد صحبت می‌کنی؟

من تا چند دقیقه سرگیجه داشتم اما به هر حال این کوچکترین کاری است که می‌توانم برای موفقیت پرسپولیس انجام دهم. من زندگی‌ام را مدیون پرسپولیس هستم.

تسنیم: درمورد بازی با لخویا چه صحبتی داری؟

لخویا یک تیم قوی و پرمهره است. ما بازی بسیار سختی درپیش داریم اما باید در این مسابقه امتیاز بگیریم.

تسنیم: تساوی در قطر برای شما راضی‌کننده است؟

ما برای برد به میدان می‌رویم تا صعودمان را قطعی کنیم. اگر نتوانستیم ببریم، طبیعتاً گرفتن یک امتیاز هم راضی‌کننده است.

تسنیم: آیا فصل بعد هم در پرسپولیس می‌مانی؟

فعلاً که چیزی معلوم نیست و نمی‌توان در مورد آینده صحبت کرد. در حال حاضر اصلاً مشخص نیست که فصل آینده چه کسی مدیرعامل باشگاه خواهد بود و چه کسی قرار است پرسپولیس را اداره کند. ما یک روز می‌شنویم که قرار است هدایتی بیاید و روز دیگر می‌گویند که او حاضر نیست، بیاید. این شرایط واقعاً برای پرسپولیس که پرطرفدارترین تیم آسیاست، اصلاً خوب نیست. همه تیم‌ها در حال برنامه‌ریزی هستند اما هیچ چیز در پرسپولیس مشخص نیست. کاش حداقل می‌دانستیم برای فصل آینده چه شرایطی داریم ولی باشگاه حتی با یک بازیکن هم برای فصل آینده صحبت نکرده است تا حداقل خیلی‌ها تکلیف خودشان را برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس بدانند.

تسنیم: نگفتی در پرسپولیس می‌مانی یا از این تیم جدای می‌شوی؟

وقتی چیزی مشخص نیست، وقتی نمی‌دانم چه کسی مدیرعامل است و باشگاه چه برنامه‌ای دارد، چه جوابی باید بدهم؟ فعلاً معلوم نیست برای فصل بعد چه تصمیمی خواهم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.