سرمربی تیم فوتبال پورتوی پرتغال شایعه احتمال روی کارآمدنش به عنوان جانشین کارلتو در پایان فصل جاری را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولن لوپتگی، سرمربی تیم فوتبال پورتوی پرتغال که پس از پیروزی غیرمنتظره تیمش برابر بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک چهار نهایی لیگ قهرمانان اروپا، این روزها نامش بر سر زبان‌ها افتاده است، گفت علاقه‌ای به هدایت تیم فوتبال رئال مادرید ندارد.

لوپتگی ۴۸ ساله که تیمش چهارشنبه هفته گذشته موفق شد باواریایی‌ها را در پرتغال با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد، در خصوص شایعاتی که از احتمال روی کار آمدن وی به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی در پایان فصل جاری حکایت داشته‌اند، اظهار داشت: من هیچ علاقه‌ای به گوش کردن به چیزهایی که درباره مربیگری‌ام در رئال مادرید گفته شده است، ندارم چون از وضعیتم در پورتو راضی‌ام و می‌خواهم مربی این تیم بمانم.

لوپتگی ادامه داد: هدایت پورتو برای من راضی‌کننده است و می‌خواهم که تا پایان پروژه سه سال‌ پورتو در این تیم بمانم. من در تیم فوق‌العاده‌ای هستم.

قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید در پایان فصل آینده به اتمام می‌رسد و این در حالی است که هنوز اقدامی از سوی مسئولان باشگاه برای تمدید این قرارداد صورت نگرفته است، هرچند او گفته که فصل آینده نیز خودش را در میان کهکشانی‌ها می‌بیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.