مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر کسب کردیم شانسمان برای رسیدن به قهرمانی بالا رفت.
احمد آل نعمه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت فولاد خوزستان،‌گفت: خدا را شکر دو سه هفته‌ای است که عملکرد مناسبی داریم یک مدت دچار افت شده بودیم که این مسئله برای فولاد خوزستان به خاطر کمبود بازیکن طبیعی بود. خدا را شکر خیلی زود به مسابقات بازگشتیم و توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: در بازی‌های بزرگی به پیروزی رسیدیم، پیروزی‌مان مقابل نفت تهران استقلال شرایط تیم را بسیار بهتر کرد و خوشبختانه روز پنجشنبه هم نفت مسجدسلیمان را بردیم تا بار دیگر به جمع مدعیان بازگردیم.

مدافع فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا با وجود مشکلاتی که فولاد خوزستان دارد این تیم می‌تواند به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد اظهار داشت: مدعیان لیگ برتر بسیار فشرده و نزدیک به یکدیگر کارشان را دنبال می‌کنند و چند تیمی که در بالای جدول وجود دارند همه شانس قهرمان شدن دارند. حتی فکر می‌کنم که امسال سرنوشت قهرمان با تفاضل گل مشخص شود. یک بازی سخت مقابل ذوب‌آهن داریم و می‌دانیم آنها تیم خوب و قدرتمندی هستند ولی با حمایت هوادارنمان به کسب پیروزی در این مسابقه امیدواریم.

آل‌نعمه در ادامه تصریح کرد: فولاد خوزستان ساختار و مجموعه کاملی دارد. دغدغه‌هایمان بسیار کم است و از لحاظ امکانات و مدیریت وضعیت خوبی داریم. صمیمیت درون تیم بسیار بالا رفته و با پتانسیلی که داریم رسیدن به قهرمانی دور از دسترس نیست.

وی با اشاره به حساسیت بالای دیدار مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: می‌دانیم اگر در این مسابقه شکست بخوریم و یا خدایی‌ناکرده بازیمان با تساوی به پایان برسد آسیا برایمان تمام شده است. السد تیم قدرتمندی است ولی توانایی کسب سه امتیاز در این مسابقه را داریم تا با پیروزی در دیدار پایانی‌مان در اهواز مقابل لوکوموتیو تاشکند جواز صعود به مرحله بعد را دریافت کنیم. کار بسیار مشکل است ولی باید از شرایط خوبان استفاده کنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.