بازیکن تیم مس کرمان گفت: اکبر میثاقیان دوباره و چندباره ثابت کرده که چه تبحری دارد و حتی تیم را از بحران بیرون می‌کشد و مدعی صعود می‌کند. اتفاقات این فصل برای من نکته‌هایی داشته و تجربه‌های تازه‌ای پیدا کرده‌ام.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه کویر، علیرضا نظیف‌کار درباره شرایط تیم مس کرمان گفت: من مدتی مصدوم بودم و لحظه شماری می‌کردم تا دوباره بتوانم برای مس بازی کنم.

وی ادامه داد: مس در نیم‌فصل دوم شاهکار رقم زده و توانسته خود را از پایین جدول به اینجا برساند. امیدوارم در ادامه راه برای مس موثر باشم و روزهای دوری‌ام جبران شود.

بازیکن تیم مس گفت: در آن روزها که شرایط بدی در جدول داشتیم، بودند کسانی که از صعود مس ناامید شدند اما مدیریت باشگاه و کادرفنی با اعتماد به نفس و با اعتماد به همدیگر ثابت کردند که از دل آن اتفاقات بد می‌توان به روزهای خوب رسید.

نظیف‌کار گفت: شرایط ما بسیار حساس است و اجازه کوچک‌ترین لغزشی را نداریم. نتایج خوبی گرفته‌ایم اما باید هوشیار باشیم و بازی‌های باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: برای من بسیار خوشحال کننده است که با مس به لیگ برتر صعود کنم. از روز اول که تصمیم گرفتم به کرمان بیایم، تصورم صعود به لیگ برتر بود و حالا خوشحالم که باشگاه شرایط را برای موفقیت فراهم کرد و کادر فنی هم با تجربه و درایت فنی‌اش مس را به اینجا رساند.

نظیف‌کار خاطرنشان کرد: اکبر میثاقیان دوباره و چندباره ثابت کرده که چه تبحری دارد و حتی تیم را از بحران بیرون می‌کشد و مدعی صعود می‌کند. اتفاقات این فصل برای من نکته‌هایی داشته و تجربه‌های تازه‌ای پیدا کرده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.