شاگردان توماس شاف در دیداری خانگی برابر بورسیا مونشن‌گلادباخ، تیم سوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌و‌نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا شب گذشته (جمعه) با انجام دیداری بین دو تیم اینتراخت فرانکفورت و بورسیا مونشن‌گلادباخ آغاز شد. این دیدار که در فرانکفورت برگزار شد با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

بورسیا مونشن‌گلادباخ با این تساوی خارج از خانه ۵۴ امتیازی شد و تغییری در جایگاهش (رده سوم جدول بوندس‌لیگا) به وجود نیامد. اینتراخت فرانکفورت هم با این نتیجه ۳۶ امتیازی شد و همچنان در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا ایستاد.

این رقابت‌ها عصر امروز و امشب (شنبه) با دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:

بایرلورکوزن - هانوفربورسیا دورتموند - پادربورنفرایبورگ - ماینتسهرتابرلین - اف‌سی کلنهوفنهایم - بایرن مونیخآگزبورگ - اشتوتگارت

پرونده هفته بیست‌و‌نهم بوندس‌لیگا فردا (یکشنبه) با انجام دو دیدار بسته می‌شود که در بازی نخست وردربرمن از هامبورگ پذیرایی می‌کند و در جدال پایانی هفته شالکه در دیداری خارج از خانه به مصاف ولفسبورگ، تیم دوم جدول رده‌بندی می‌رود.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ با ۷۰ امتیاز صدرنشین است، ولفسبورگ با ۶۰ امتیاز در مکان دوم جای دارد و بورسیا مونشن‌گلادباخ هم با ۵۴ امتیاز به جایگاه سوم تکیه زده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.