دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: شرایط جدول طوری است که سرنوشت قهرمانی در دست سپاهان نیست ولی تا آخرین هفته می‌جنگیم تا این عنوان را به دست آوریم.
شهاب گردان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برتری ۲ بر یک مقابل پرسپولیس آن هم در شرایطی که خیلی‌ها معتقدند داور در عدم اخراج وریا غفوری اشتباه کرد گفت: کارشناسان داوری می‌توانند در این زمینه نظر بدهند. طبیعتا اگر داور حرکت غفوری را خطای پنالتی تشخیص می‌داد، بازیکن ما اخراج می‌شد. در این وضعیت شاید به بازی برنمی‌گشتیم چون از دست دادن غفوری می‌توانست به ضرر ما شود. گل شدن پنالتی صددرصد نبود ولی قطعا کار ما برای پیروزی در این مسابقه سخت می‌شد.

او ادامه داد: داوری طوری بود که هر  دو تیم در برخی لحظات سود بردند و در برخی دقایق هم ضرر کردند. ما هم یک گل زدیم که از سوی داور مردود اعلام شد. به هر حال این بازی تمام شد و ما در نهایت ۳ امتیاز را گرفتیم.

گردان در مورد نتایج خوب سپاهان در دو هفته اخیر و امیدوار شدن به قهرمانی عنوان کرد: تا همین دو هفته پیش کارمان سخت بود ولی از ۲ بازی فوق العاده سخت، ۶ امتیاز گرفتیم و دیگر نتایج هم طوری رقم خورد که حالا شانس قهرمانی داریم. البته تیم‌هایی که از سپاهان بالاتر هستند در حال حاضر شانس بیشتری برای قهرمانی دارند ولی ما تا آخرین هفته ناامید نیستیم و برای قهرمانی می‌جنگیم.

دروازه‌بان سپاهان تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت جدول طوری است که سرنوشت قهرمانی دست ما نیست چون سپاهان صدرنشین نیست. باید خوب نتیجه بگیریم و در انتظار از دست دادن امتیاز از سوی دیگر مدعیان قهرمانی باشیم. ما هم به اندازه خودمان شانس داریم و امیدوارم در نهایت قهرمان لیگ شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.