قیصر فوتبال آلمان و اسطوره باشگاه بایرن مونیخ امیدوار است که یورگن کلوپ در رقابت‌های بوندسلیگا باقی بماند و او تاکید کرد که بایرن به دنبال جذب کلوپ نیست، چرا که مربی بزرگی چون گواردیولا را دارد.
به گزارش ایسنا، یورگن کلوپ چند روز پیش اعلام کرد که آخرین فصل حضور خود در بوروسیا دورتموند را پشت سر می‌گذارد و سال آینده در این تیم مربیگری نخواهد کرد. کلوپ مربی جوانی است که با دورتموند عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. هر چند تیم کلوپ در فصل جاری نتایج بسیار بدی به دست آورده است اما این باعث نمی شود تا از توانایی های این مربی جوان کاسته شود.

کلوپ مربی است که دورتموند را متحول کرد. او دو سال پیاپی قهرمانی با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و توانست این تیم را به نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز برساند. او در این چند سال اخیر از باشگاه های بزرگی پیشنهادهای زیادی داشته است با این حال تصمیم گرفت که در دورتموند بماند. الان که دوران کلوپ با دورتموند به پایان رسیده است طبیعی است که باشگاه‌های بزرگی به دنبال جذب او باشند اما هنوز مقصد بعدی این مربی جوان مشخص نشده است هر چند رسانه های انگلیسی از منچستر سیتی به عنوان تیم بعدی کلوپ سخن به میان می آورند.

بایرن مونیخ نیز از تیم های است که به عنوان مشتری یورگن کلوپ معرفی شده است اما بکن باوئر، رئیس افتخاری باشگاه بایرن اعلام کرد که تیمش به جذب کلوپ فکر نمی کند، چرا که مربی بزرگی دارد.

قیصر فوتبال آلمان گفت: امیدوارم که کلوپ در رقابت های بوندسلیگا ماندنی باشد. همه سوال می پرسند که آیا کلوپ به بایرن مونیخ خواهد پیوست؟ باید در جواب بگویم که این انتقال صورت نخواهد گرفت، چرا که ما مربی بزرگی به نام گواردیولا داریم. طبیعی است که تیم های زیادی به دنبال جذب کلوپ باشند اما من شخصا دوست دارم که او در رقابت های بوندسلیگا باقی بماند. کلوپ هم مربی بسیار خوبی است و هم شخصیت ممتازی دارد. فوتبال آلمان به مربی بزرگی چون کلوپ نیاز دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.