ستاره سابق آبی-اناری‌ها به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان دانست. آبیدال هم‌چنین زیدان، اتوئو و تیری آنری را بهترین بازیکنانی دانست که با آنها همبازی بوده است.
به گزارش ایسنا، اریک آبیدال از بازیکنانی بود که هم روزهای بسیار خوب و شیرین در فوتبال داشت و همه روزهای سخت و آزار دهنده‌ای که نه تنها او بلکه فوتبال را نیز در غم و اندوه فرو برد.

بهترین دوران این بازیکن فرانسوی به حضورش در بارسلونا برمی‌گردد که توانست با پیراهن این تیم افتخارات زیادی به دست آورد. آبیدال در گفت و گویی که با رسانه های اسپانیایی داشت درباره موضوعات زیادی صحبت کرد.

او درباره این سوال که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان کیست؟ این گونه پاسخ داد: براین باورم که مسی نه تنها بهترین بازیکن کنونی فوتبال جهان است بلکه به خاطر نمایش خیره کننده‌ای که دارد بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان نیز هست. مسی توانایی های بسیار بالایی دارد. او یک استثناء است.

آبیدال درباره دوران حضورش در بارسلونا گفت: روزهای خوبی را با آبی-اناری‌ها پشت سر گذاشتم. نمی‌توانم دوران حضورم در این تیم را فراموش کنم. بهترین ال کلاسیکوی که آن را فراموش نمی‌کنم پیروزی ۵ بر صفر در نوکمپ بود. بازی خاطره انگیزی بود. لحظات باورنکردنی را پشت سرگذاشتم چرا که پیروزی بزرگی را به دست آورده بودیم.

ستاره فرانسوی سابق بارسلونا درباره خطرناک‌ترین و سخت‌ترین رقیب‌های که برابر آنها بازی کرده است گفت: برابر بازیکنان بزرگی بازی کرده‌ام اما می‌توانم بگویم که کریستیانو رونالدو، دیوید بکام، زلاتان ابراهیموویچ و ساموئل اتوئو سخت ترین حریفان بودند.

آبیدال درباره این سوال که به غیر از مسی بهترین بازیکنانی که با آنها همبازی بوده است چه کسانی هستند این‌گونه پاسخ داد: چه در بارسلونا و چه در تیم ملی فرانسه و چه در باشگاه های دیگری که در آن بازی کرده‌ام با بازیکنان بزرگی هم بازی بوده‌ام اما تیری آنری، زین الدین زیدان و ساموئل اتوئو بهترین بازیکنانی بوده‌اند که به آنها همبازی بوده‌ام.

ستاره سابق آبی-اناری‌ها در پایان سخنان خود گفت: بهترین لحظات زندگی من زیاد بوده‌اند مثل دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و نخستین بازی که بعد از عملی جراحی‌ام به میدان رفتم. من روزهای خوبی را بارسلونا پشت سرگذاشتم و نمی توانم این تیم را فراموش کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.