یک پیشکسوت استقلال گفت: تیم استقلال هنوز هم شانس قهرمانی دارد.
شاهین بیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی یک بر یک استقلال مقابل ملوان گفت: استقلال در این بازی بهترین شانس را داشت تا دوباره به کورس قهرمانی برگردد. نفت و تراکتورسازی امتیازات حساسی از دست داده بودند و بهترین فرصت بود که استقلال خود را به آنان نزدیک کند.با این حال استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد.

وی در مورد اختلاف ۷ امتیازی استقلال با صدر جدول گفت: باید به این مسئله مهم دقت کنید که نفت و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و استقلال می‌تواند از این فرصت استفاده کند. بازی در لیگ قهرمانان آسیا انرژی زیادی از نفت و تراکتور خواهد گرفت. ذوب‌آهن ۵ گل به نفت زد. بنابراین استقلال می‌تواند با آرامش و استراحت بیشتر به کورس برگردد. ۱۲ امتیاز باقی مانده و خیلی اتفاقات در این ۴ هفته پایانی رقم خواهد خورد.

بیانی در مورد اینکه چرا استقلال در چند هفته اخیر خوب نتیجه نمی‌گیرد، گفت: ذوب‌آهن ۵ گل به نفت زد و تیم اوج‌گرفته‌ای است. ملوان هم با حضور فیروز کریمی شرایط بهتری پیدا کرده و تلاش می‌کند از سقوط فرار کند. یک نکته مهم دیگر این است که استقلال نیمکت قوی‌ای دارد اما فاصله بازیکنان نیمکت‌نشین و بازیکنان اصلی نفت تهران زیاد هستند. این مسئله هم می‌تواند به استقلال برای اینکه به قهرمانی برسد کمک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.