مربی تیم فوتبال پیکان تهران مقصر فحاشی‌هایی که در بازی با صبای قم به او شد مدیریت باشگاه صبا می‌داند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ساکت الهامی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران که با تساوی بدون گل خاتمه یافت با بیان اینکه خاطرات خوبی از استان قم دارم عنوان کرد: بازی پایاپایی از سوی هر تیم شاهد بودیم اما با ادامه روند بازی خصوصا در نیمه دوم بازیکنان پیکان بهتر کار کردند و حملات زیادی انجام دادند ولی درخشش میلاد فراهانی در دروازه صبا باعث شد این بازی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

وی ادامه داد: ما به دنبال سه امتیاز در این بازی بودیم اما نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم و فکر می‌کنم یک امتیاز این بازی به درد هیچ یک از تیم‌ها نخورد.

مربی تیم فوتبال پیکان در خصوص درگیری که پس از بازی با کادر فنی و بازیکنان صبا داشت، اظهار کرد: هیچ درگیری بین ما به وجود نیامد و حتی پیش از بازی من روی نیمکت تیم‌مان نرفته بودم و اجازه دادم بازی آغاز شود تا به کنار زمین بروم تا خدایی ناکرده حاشیه‌ای ایجاد نشود.

الهامی با بیان اینکه بازیکنان صبا عملکرد خوبی مقابل مربی سابقشان داشتند ابراز کرد: تمام بازیکنان و مربیان و مردم قم زحمات زیادی برای تیم صبا کشیدند اما مدیریت باشگاه دوست ندارد این تیم موفق شود.

وی با اشاره به فحاشی تماشاگران صبا به او و صمد مرفاوی گفت: ۳۰ نفر تماشاگری که به بازی‌های صبا می‌آیند از عوامل باشگاه هستند و اگر شعاری می‌دهند که بنده و مرفاوی پولکی هستیم مطمئناً مقصر آن مدیریت باشگاه صباست، چون ما تا روز آخر که در تیم قم بودیم زحمات زیادی برای آن کشیدیم.

الهامی اضافه کرد: وظیفه ما خدمت به صبا و مردم قم بود و ما به خاطر خدمت به شهر حضرت معصومه (س) کرامات زیادی دیدیم.

مربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: رفتاری که با من و صمد مرفاوی در قم شد و این فحاشی‌هایی که تعداد معدودی از تماشاگران با ما داشتند رسم میهمان‌نوازی برای کسانی که برای تیم شهرشان زحمت کشیده بودند نبود.

الهامی ضمن تمجید از عملکرد بازیکنان صبا در طول فصل اذعان کرد: بسیاری از تیم‌های بزرگ مثل سپاهان و فولاد در زمین خود نتوانستند صبا را شکست دهند و این نشان می‌دهد بازیکنان صبا تمام سعی خود را دارند تا بدون چشم‌داشت بازی این تیم بازی کنند.

مربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: ما بهترین خط دفاع لیگ را داریم و جایگاه فعلی تیم پیکان در شأن آن نیست و شک ندارم تیم ما در لیگ می‌ماند و در بازی‌های آینده نوار بدشانسی‌هایش پاره می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات زمان حضورش در صبای قم گفت: صبا ظرفیت کسب سهمیه آسیایی داشت اما مدیریت این باشگاه چنین چیزی نمی‌خواست و برای مثال می‌توانم بگویم آنها به مسائل مالی ما توجه نکردند و چک یک امضا به بنده دادند که چنین چیزی در هیچ جای دنیا برای یک تیم باشگاه حرفه‌ای اتفاق نمی‌افتد.

الهامی تصریح کرد: جدایی من و مرفاوی از صبا به نفع هر دو طرف بود چون شرایطی که ما می‌خواستیم در این تیم مهیا نبود.

مربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه تا پایان نیم‌فصل هزارتومان از مسئولان صبا نگرفته بودیم، عنوان کرد: شعارهای پولکی که امروز در قم به ما دادند لایق ما نبود چون همه می‌دانند ما با مسائل مالی در این تیم روبرو بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.