سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: اگر گسترش‌فولادی‌ها به آن ۴۰ ثانیه بابت توپ‌جمع‌کن‌ها معترض هستند حاضریم که این ۴۰ ثانیه را با آنها بازی کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش‌فولاد تبریز گفت: طبعا بعد از چند هفته سختی و مشکلات زیاد خودمان را اثبات کردیم که تیم متحدی هستیم و پیش از بازی با بازیکنان صحبت کردم که ما باید به هواداران و مردم مشهد کادو بدهیم. البته باید از وطن‌خواه هم تشکر کنم که از جیب خودش هزینه کرد تا باشگاه کمی نفس بکشد.

وی ادامه داد: بازی البته تحت تاثیر مسائل روانی بود و دو تیم مبارزه‌ای بی‌پایانی با هم انجام دادند.

سرمربی پدیده خراسان در باره موضوع توپ‌جمع‌کن‌ها که کمالوند به آن اعتراض کرده بود، تصریح کرد: شاید گسترش‌فولادی‌ها تنها دو بار بتوانند به موضوع توپ‌جمع‌کن‌ها اعتراض کنند که هر بار آن نهایت ۲۰ ثانیه زمان برد که ما حاضریم این ۴۰ ثانیه را دوباره با آنها بازی کنیم. اما نباید همه چیز را برای ۴۰ ثانیه زیر سؤال برد. من خودم این مسئله را پیگیری می‌کنم و اگر این موضوع این طور باشد حتما از گسترش‌فولادی‌ها عذرخواهی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: در بازی با پیکان به ما فحاشی‌های زیادی شد اما ما در این باره صحبتی نکردیم به هر حال وقتی پول خوب می‌گیریم باید همه چیز را هم به گردن بگیریم.

سرمربی تیم پدیده خراسان درباره محرومیت رضا حقیقی و اینکه آیا این بازیکن مستحق این محرومیت بوده یا نه، تصریح کرد: اینکه محرومیت حق او بوده یا نه را نمی‌دانم و نمی‌دانم این محرومیت منصفانه بوده یا نه و در این باره هم حرفی نمی‌زنم.

مرزبان درباره دیدار این تیم مقابل استقلال و اینکه پدیده در لیگ برتر می‌ماند یا نه، خاطرنشان کرد: ما نباید غرورمان را از دست بدهیم و باید استحکام روانی ما حفظ شود و می‌توانیم استقلال را ببریم. اما باید فوتبال باکیفیتی ارائه دهیم چون بحث ما ماندن در لیگ نیست بلکه کیفیت برای ما مهم است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )