مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی با رحمتی ندارم و به خواسته همسرم عکس رحمتی را روی صفحه اینستاگرام خود گذاشتم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حنیف عمران‌زاده پس از تساوی تیم‌های ملوان و استقلال در خصوص مصدومیتش در این بازی گفت: اتفاق خاصی رخ نداد و فقط با سید مجید حسینی برخورد داشتم، خیلی خوشگل بودم، حالا با این شرایط خوشگل‌تر شدم!

وی در مورد نتیجه بازی عنوان کرد: در دقیقه ۹۴ می‌توانستیم توسط برهانی به گل برسیم اما این اتفاق رخ نداد. در شرایطی از ملوان گل خوردیم که روی یک پرتاب اوت غافلگیر شدیم. ملوانی‌ها فقط روی اوت دستی برنامه داشتند.

مدافع استقلال درباره عملکرد تیم داوری بازی با ملوان گفت: داور یک پنالتی به نفع ما نگرفت، برای آقای حاج رضایی احترام زیادی قائل هستم اما او شب گذشته در تلویزیون طوری صحبت می‌کرد که انگار تمام بازی‌ها داور به نفع ما سوت می‌زند. امروز دیدیم که داور صحنه‌های ۵۰-۵۰ را هم به نفع ملوان سوت می‌زد. آقایان لطف کنند و در صحبت‌هایشان غرض‌ورزی نکنند و مجموعه استقلال را زیر سؤال نبرند.

عمران‌زاده در پاسخ به این سؤال که چرا موقع مصدومیت سید جلال رافخایی توپ را به بیرون نزد خاطرنشان کرد: امروز هواداران ملوان از دقیقه یک تا ۹۰ به خانواده‌ام بدترین توهین‌ها را کردند تا حدی که من در آن صحنه «هنگ» بودم که رافخایی روی من خطا کرد یا برعکس. من آدم نامردی نیستم و اگر متوجه مصدومیت رافخایی می‌شدم حتماً توپ را به بیرون می‌زدم.

وی درباره اینکه چرا عکس مهدی رحمتی را در صفحه اینستاگرام خود گذاشته و بعد آن را برداشت و آیا مشکلش با رحمتی حل شده یا نه توضیح داد:  مشکلی با رحمتی ندارم. به خواسته همسرم عکس رحمتی را روی صفحه اینستاگرام خود گذاشتم اما در فاصله کوتاه آنقدر در کامنت‌ها بد و بیراه شنیدم که تصمیم گرفتم عکس را بردارم. رابطه‌ام با رحمتی خوب است و هیچ یک از کادر مربیان ما برایشان مهم نیست که رابطه ما دونفر چطور است و امیر خان هم اهمیتی به این مسئله نمی‌دهد.

عمران‌زاده در خصوص اینکه آیا استقلال قهرمان می‌شود یا خیر گفت: ما یک بازی با تراکتورسازی داریم و ۲ تیم و نفت و تراکتورسازی با هم بازی دارند و نتایج این بازی‌ها خیلی تعیین کننده است. کار برای قهرمانی ما سخت شده اما امیدوارم سهمیه بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.