مدیرفنی تیم فوتبال امید کشورمان برای تماشای دیدار ملوان بندرانزلی - استقلال در ورزشگاه تختی بندرانزلی حضور پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملوان بندرانزلی و استقلال در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم رفتند. تا پیش از به صدا درآمدن سوت آغاز این بازی بالغ بر ۱۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند. حواشی دیدار ملوان - استقلال به شرح زیر است:

* پیش از آغاز این دیدار مصاحبه امیر قلعه‌نویی با یکی از شبکه‌های تلویزیونی از اسکوربرد ورزشگاه با لوگوی یکی از سایت‌های ورزشی پخش شد.

* در یک اقدام جالب گوینده ورزشگاه به هنگام قرائت نام بازیکنان ملوان، ابتدا نام کوچک آنها را می‌خواند و هواداران ملوان نام خانوادگی شاگردان فیروز کریمی را فریاد می‌زدند.

* در دقایق ابتدایی بازی باد شدیدی در ورزشگاه می‌وزید.

* محمد مایلی‌کهن، مدیر فنی تیم امید ایران و نادر فریادشیران از نزدیک نظاره‌گر این دیدار هستند. 

* پیش از اینکه بازی آغاز شود فیروز کریمی با دسته گلی به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و با وی خوش‌وبش کرد. 

* حنیف عمران‌زاده، محمدرضا خرسندنیا، محسن فروزان و رضا عنایتی به سمت نیمکت ملوان و فیروز کریمی رفتند و در سوی دیگر پژمان نوری و فرزاد حاتمی پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت استقلال و امیر قلعه‌نویی رفتند.

* به مناسبت فرارسیدن سالگرد درگذشت مرحوم سیروس قایقران و همچنین درگذشت عارف قلی‌زاده، پیشکسوت استقلال بازیکنان دو تیم پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت کردند.

* هواداران ملوان در اقدامی عجیب کرار جاسم، هافبک عراقی استقلال را با شعار «کرار صدام حسین» خطاب کردند!

* تیم ملوان با ترکیب ایمان صادقی، سعید یوسف‌زاده، رضا اعتمادی، ابوالحسن جعفری، رضا کنعانی، عزیز معبودی، عزت‌الله پورغاز، مازیار زارع، پژمان نوری، سیدجلال رافخایی و فرزاد حاتمی در میدان حاضر شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.