هواداران دو تیم ملوان و استقلال علاوه بر تشویق تیمشان برای همدیگر کری می‌خواندند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال از هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در انزلی به مصاف هم خواهند رفت که در حال حاضر حدود ۹ هزار نفر در ورزشگاه تختی انزلی حضور دارند که همچنان بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

* حدود ۵۰۰ نفر از طرفداران استقلال در جایگاه مخصوص خود نشسته‌اند.

* در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه ازدحام شدیدی برای تهیه بلیت وجود دارد. این در حالی است که جایگاه مناسبی برای بلیت فروشی دیده نمی‌شود.

* از بلندگوهای ورزشگاه به طورم مداوم ترانه‌های گیلکی به حمایت از ملوان و همچنین ترانه‌های پاپ پخش می‌شود. 

* پلاکاردهای مختلفی در دورتادور ورزشگاه نصب شده است. «نخواهیم گذاشت آوای قوی سفیدمان خاموش گردد»، «کاپیتان پژمان با تعصب، مازیار قایقران» و «بال بگشای قوی سفید که پروازت تماشایی است» پلاکاردهایی هستند که در ورزشگاه نصب شده‌اند.

* هواداران ملوان به حمایت از تیمشان شعار «قوی سفید خزری، ملوان بندرانزلی» و «نه قرمز نه آبی، سفید آسیایی» سر می‌دهند. 

* عکاسان حاضر در کنار زمین با یکدیگر عکس یادگاری انداختند.

* مسعود مرادی ناظر این دیدار به مسئولان بازی تذکر داد تا افراد متفرقه از کنار زمین به بیرون هدایت شوند. 

* با وجود اینکه گفته می‌شد دیدار ملوان و استقلال در هوای بارانی برگزار می‌شود اما در حال حاضر هوا آفتابی است و زمین نیز کیفیت مناسبی دارد. 

* لیدر تیم چوکای تالش با جثه معروف خود در کنار زمین حضور دارد و مشغول عکاسی است.

* هواداران دو تیم در بیشتر زمان‌ها علیه یکدیگر شعار سر می‌دهند. 

* محسن فروزان اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد که هواداران ملوان علیه او شعار سر دادند.

* در حالی که در بیشتر زمان‌ها هواداران علیه یکدیگر شعار سر می‌دادند هواداران دو تیم در اقدامی مشترک به تشویق مرحوم سیروس قایقران پرداختند.

* هواداران ملوان با دیدن دوربین‌های تلویزیونی به نشانی پیروزی‌های گذشته ملوان با ۴ گل مقابل استقلال عدد ۴ را نشان می‌دادند و کری می‌خوان

* ایمان صادقی اولین بازیکنی بود که از تیم ملوان وارد زمین شد و به شدت مورد تشویق هواداران تیمش قرار گرفت. 

* هنگامی بازیکنان استقلال برای گرم کردن وارد زمین شدند ستار همدانی و حنیف عمران‌زاده در گوشه‌ای از زمین مشغول گفت‌وگو بودند.

* مازیار زارع بازیکن ملوان به سمت جواد زرینچه رفت و با او خوش و بش کرد. همچنین پژمان نوری که تا نیم‌فصل گذشته در استقلال حضور داشت به سمت بازیکنان و کادرفنی استقلال رفت و با همه آنها روبوسی کرد.

* فرزاد حاتمی دیگر بازیکن ملوان که سابقه حضور در استقلال را دارد به سمت کادرفنی و بازیکنان استقلال رفت. برخورد حاتمی و حنیف عمران‌زاده که زمانی در استقلال شادی گل‌های مخصوصی داشتند جالب توجه بود. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.