ماندن یا رفتن کارلوس کروش هنوز مشخص نیست.
آریا صالحی؛ مذاكرات كارلوس كروش با مسئولان فدراسیون فوتبال و نماینده وزارت ورزش هنوز به سرانجام مشخص نرسیده است. طی روزهای گذشته كروش با كفاشیان و حسنی خو نماینده وزارت ورزش جلساتی داشته كه در این جلسات اختلاف نظرهای زیادی وجود داشته است. كارلوس كروش سرمربی تیم ملی چند روز قبل در كنفرانسی خبری به شدت از مسئولان فدراسیون فوتبال و ورزش ایران انتقاد كرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اما با این حال او هنوز به طور شفاف نگفته كه می‌ماند یا می‌رود. حسنی خو مدیر كل حراست وزارت ورزش كه نماینده این وزارتخانه در مذاكرات با كروش است در گفت‌وگویی كه با ایسنا داشته، توپ را به زمین سرمربی تیم ملی انداخته و گفته: «ما در جلسات با یکدیگر همگی به این نتیجه‌ رسیدیم که سرمربی تیم ملی با فوتبال ایران همکاری خود را ادامه دهد، اما به هر حال او نیز باید توقعات خود را پایین بیاورد و ما نیز در حد مقدورات تلاش های خود را می‌کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم. در مورد ادامه همكاری، همه چیز بستگی به سرمربی تیم ملی دارد و او باید قلبا بخواهد و تمایل همکاری با ما داشته باشد و ما نیز در حد توان خود و آن‌چه که مورد نیاز تیم ملی فوتبال ایران است امکانات لازم را فراهم می‌کنیم.»

حسنی خو در حالی این جملات را به زبان آورده كه كروش بر سر رقم قراردادش اختلافی با مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ندارد بلكه خواسته‌های او، در جهت برگزاری هرچه بهتر اردوهای تیم ملی و آماده سازی بازیكنان در راه جام جهانی است. كروش همچنین درمورد اعضای كادر فنی شامل سرپرست و دستیارانش هم اختلاف نظرهایی با فدراسیون دارد كه یكی از موارد مورد انتقاد او، همین موضوع بوده است.

با این حساب به نظر می‌رسد كه وزارت ورزش توپ را به زمین كروش انداخته و نتیجه مذاكرات را به نظر شخص او مرتبط می‌داند. این در حالی است كه كروش اگر قصد داشت با امكانات و شرایط فعلی به كارش ادامه دهد و فقط به رقم قرارداد خودش فكر می‌كرد، كارش را با خیال راحت انجام می‌داد. كروش بارها به كفاشیان گفته كه صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ سخت‌تر از صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ است و ایران برای موفقیت در این راه، باید تداركات بهتری داشته باشد. برگزاری جلسات متعدد هم به همین دلیل است چراكه كروش نمی‌خواهد ۴ سال دیگر در ایران بماند، بدون اینكه تیمش به جام جهانی صعود كند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )