سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:‌ اگر در نیم فصل اول دو برد به دست می‌آوردیم الان مدعی قهرمانی در لیگ برتر بودیم و حالا باید حسرت آن روزها را بخوریم.
یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم در مورد برد باارزش ۵ بر ۳ مقابل نفت تهران و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ داد.تسنیم: برد مقابل نفت بهترین نتیجه این فصل شما بود؟

ما سایپا را هم با نتیجه ۴ بر یک شکست داده بودیم ولی بچه‌های ما در بازی با نفت فوق العاده بودند. به بهترین خط دفاع لیگ برتر ۵ گل زدیم و ۱۳ موقعیت گل در طول بازی داشتیم که اکثرا موقعیت‌های خطرناکی بود. واقعا یک روز رویایی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که بازیکنان ما باور داشتند که می‌توانند به برد برسند. امیدوارم در بازی‌های بعد هم نتایج خوبی بگیریم و از طریق لیگ برتر به سهمیه آسیا برسیم.تسنیم: نکته جالب درخشش بازیکنان جوان ذوب آهن بود.

تیم ما واقعا جوان‌های خوبی دارد که در آینده می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. خوشحالم که بازیکنانی مثل اسماعیل‌فر و پهلوان با اعتماد به نفس بالایی بازی کردند. در فاز دفاع و حمله واقعا عالی بودیم.تسنیم: نفت را چطور دیدید؟

بودن چنین تیمی در لیگ برتر باعث افتخار است. امیدوارم این باخت روی نفت تاثیر منفی نگذارد و آنها برای قهرمانی تلاش کنند. به بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم که جوانمردانه بازی کردند. برای منصوریان، مسئولان و بازیکنان نفت از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.تسنیم: با این شرایط بازی با فولاد برای شما یک بازی ۶ امتیازی خواهد بود.

بله، همینطور است. ما ۴ فینال تا پایان لیگ داریم و بازی با فولاد هم برای ما یک دیدار ۶ امتیازی است. قطعا برای برد بازی خواهیم کرد چون مساوی اصلا به دردمان نمی‌خورد.تسنیم: الان که چنین جایگاهی در جدول دارید، حسرت این را نمی‌خورید که در نیم فصل اول امتیازهای حساسی را از دست دادید؟

واقعا حسرت می خورم. من دیشب تا صبح نخوابیدم و حسرت نیم فصل اول را خوردم که اگر دو برد می آوردیم الان برای قهرمانی می جنگیدیم. ذوب آهن در دو سه سال گذشته مشکلات زیادی داشت و در منطقه سقوط بود و فکر می کنم امسال برای ذوب آهن فصل خوبی بود. حالا هم تا آخر برای موفقیت در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی می جنگیم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که تیم را حمایت کردند.تسنیم: بحث ماندن‌تان در ذوب آهن به کجا رسید؟

من یک برنامه یک ساله و یک برنامه دو ساله با باشگاه دادم و قرار است در هیئت مدیره بررسی شود. فکر می‌کنم تا آخر هفته همه چیز مشخص شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )