کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: عضو کوچکی از تیم هستم و امیدوارم جام قهرمانی را بالای سر ببرم و این اتفاق آرزوی من است.
مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برد ۲ بر یک مقابل سایپا و صدرنشینی تراکتورسازی گفت: بازی بسیار سختی بود ولی خوشحالم که ۳ امتیاز را گرفتیم و بعد از مدت ها صدرنشین شدیم. حفظ صدرنشینی بسیار سخت است و حالا باید با تمرکز بیشتری بازی کنیم. باید در ۴ بازی بعدی هم صدرنشین باشیم تا در نهایت قهرمان شویم و بعد از ۶ سال یک هدیه شیرین به مردم آذربایجان بدهیم.

او در خصوص شانس تراکتورسازی برای قهرمانی تاکید کرد: فکر می‌کنم سپاهان، نفت و فولاد هم شانس دارند و هنوز چیزی برای ما تمام نشده است. حرف زدن از قهرمانی زود است و فعلا باید به بازی بعدی با پیکان فکر کنیم. این بازی برای ما تعیین کننده است و در تهران هم به حمایت هواداران نیاز داریم. از آنها می خواهیم به تهران بیایند و تراکتورسازی را حمایت کنند. در بازی آخر هم میزبان هستیم و می‌توانیم در تبریز جشن قهرمانی بگیریم.

کیانی که بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی را در اختیار دارد، اظهار داشت: در این چند سال خیلی تلاش کردیم تا قهرمان شویم ولی تا حالا به این افتخار مهم نرسیدیم. حالا شانس خوبی داریم و امیدوارم با کمک خدا و تلاش بازیکنان و کادر فنی قهرمان شویم. من هم عضو کوچکی از تیم هستم و امیدوارم جام قهرمانی را بالای سر ببرم. این اتفاق آرزوی من است.

هافبک تراکتورسازی در مورد بازی‌های تاثیرگذار آندرانیک تیموریان و پاس گل‌های این بازیکن گفت:‌ آندو واقعا بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است و نقش مهمی در تیم ما دارد. امیدوارم زحمات او و دیگر بازیکنان تراکتورسازی در نهایت منجر به قهرمانی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.