اسطوره فوتبال برزیل در کنار مقایسه رونالدو و مسی از هافبک پیشین تیم ملی فرانسه تمجید کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پله در گفت‌و‌گو با برنامه «Al Primer Toque» شبکه رادیویی «Onda Cero» اسپانیا در مقایسه مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها و ستاره آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا گفت: از بین مسی و رونالدو دوست ندارم بگویم که یکی را بیشتر دوست دارم و وقتی مردم از من می‌پرسند که از بین این دو کدامیک را انتخاب می‌کنی در پاسخ به آنها می‌گویم که نمی‌توان این مقایسه را انجام داد.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در حال حاضر با ۳۸ گل‌زده و ۱۲ پاس گل در رده نخست جدول گلزنان برتر لالیگای اسپانیا قرار دارد و رقیب آرژانتینی او یعنی لیونل مسی از این حیث رکورد ۳۴ گل‌زده و ۱۵ پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: کریستیانو فوتبالیست بزرگی است که خصوصیات تهاجمی و گلزنی بیشتری دارد. مسی هم بازیکنی است که در کنار گلزنی قدرت خلق موقعیت بالایی دارد و این سلاح او به شمار می‌رود. هر دو بازیکن خیلی مهم هستند ولی اگر قرار باشد من یکی را انتخاب کنم آن کسی نیست جز لیونل مسی.

اسطوره فوتبال برزیل که با این تیم سه قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده است در خصوص ستاره جوان سلسائو هم اظهار داشت: نیمار در حال رسیدن به بالاترین سطح است، هرچند او تجربه مسی و رونالدو را ندارد. گاهی اوقات مردم بازیکنانی همچون آندره‌آ اینیستا را از یاد می‌برند ولی باید گفت که بازی در تیمی که بازیکنان بزرگی دارد به مراتب آسان‌تر است. بازی در بارسلونا مدرسه فوق‌العاده‌ای برای نیمار است.

پله ۷۴ ساله که اغلب از او به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ یاد می‌شود با تمجید از ستاره پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه و رئال مادرید عنوان کرد: زین‌الدین زیدان یکی از بهترین هافبک‌هایی بوده که تاریخ فوتبال به خود دیده است. او جسورترین هافکبی است که تا کنون دیده‌ام. زیدان همسطح مارادونا و مسی بود. وقتی زیدان پا به توپ می‌شد، حتماً برنامه‌ای در سر داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )