امیر حاج رضایی کارشناس شناخته شده فوتبال ایران وقتی با اعتراض مدیاآفیسر آبی ها مواجه شد ، خیلی ریلکس به ابهام های نوری فر پاسخ داد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ امیر حاج رضایی که به همراه هوشنگ نصیرزاده به شبکه ورزش رفته بود تا آنالیز بازی های لیگ را انجام دهد ، در بخشی از حرف هایش درباره اشتباهات داوری حرف زد. اشتباهاتی مثل آنچه تورج حق وردی انجام داده بود.

این حرف های او اگرچه مدام با این ترجیع بند تکرار شده بود که همه این اشتباهات سهوی است ، با واکنش محمد نوری فر مدیر رسانه ای استقلال همراه شد که خودش گفت همراه با کادرفنی استقلال در هتل کادوس رشت است.

نوری فر درباره حاج رضایی گفت:«شما که مشاور فنی باشگاه پیکان هستید آیا درست است که درباره تیم های دیگر اظهار نظر کنید. شما در سال های اخیر بارها از قلعه نویی انتقاد داشتید...» نوری فر خیلی محترمانه به این اشاره کرد که حاج رضایی که دوره ای مشاور فنی تیم های قلعه نویی بوده بعد از قطع همکاری شان اینچنین منتقد او شده است. حرف هایی که البته با واکنش تند مجری برنامه و دفاع او از حاج رضایی همراه شد اما نوری فر مدام تاکید می کرد حرف های حاج رضایی که پیشتر از سوی عادل فردوسی پور تکرار شده باعث دلخوری میلیون ها هوادار استقلال شده است.

در پی این گفته ها ، حاج رضایی در دفاع از خود گفت:«بارها به سلامت داوری تاکید کردم اما گفتم گل استقلال به پیکان درست نبوده. این را همه جامعه داوری ایران تاکید کرد اما باشگاه پرطرفدار استقلال نیامد بگوید اینجا داور اشتباه کرده و ما سود بردیم ، همان طور که بارها هم ما از اشتباه داوری ضرر کردیم. من در باشگاه استقلال با هیچ کس غیر از یک نفر مشکلی ندارم و همگی آنجا برایم محترم و عزیز هستند. غیر از شخص سرمربی محترم  تیم. مشکل من با او به دلیل شخصیت اجتماعی اش است.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵۶ )