مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال نسبت به حرف های اخیر بهرام افشارزاده و امیر قلعه‌نویی واکنش نشان داد.
حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد صحبت‌های افشارزاده که گفته بود او نباید در مورد استقلال صحبت کند، عنوان کرد: افشارزاده حق ندارد چنین حرفی به من بزند. این حق اجتماعی هر فردی است که صحبت کند و او نمی‌تواند چنین چیزی در مورد من بگوید. زمانی که استقلال صدرنشین بود به افشارزاده گفتم این تیم نتیجه نمی‌گیرد ولی او همه چیز را به خنده و شوخی گرفت.

وی ادامه داد: افشارزاده در طول این فصل از سرمربی استقلال دفاع کرد و حالا مجبور است چنین حرف‌هایی بزند، چون می‌بیند که تیمش مشکل دارد و نتیجه نمی‌گیرد. او گفته که چرا من سر تمرین نمی‌روم، اصلاً مگر می‌گذارند من سر تمرین بروم؟ متأسفانه افشارزاده کمیته فنی را برای استقلال تشکیل نداد تا نظارتی روی کار سرمربی وجود داشته باشد و حالا نتیجه‌اش را می‌بینیم.

مهاجم پیشین آبی‌پوشان در مورد حرف‌های سرمربی این تیم که گفته روشن می‌خواهد خودش را به او بچسباند تا مطرح شود، تأکید کرد: هیچ وقت این اشتباه را نمی‌کنم که خودم را کنار سرمربی استقلال قرار دهم و به قلعه‌نویی بچسبم. من قبلاً به اندازه کافی صحبت کرده‌ام و حسن روشن را همه به اندازه کافی می‌شناسند. من بلد نیستم حرفم را نگه‌ دارم، چون جیره‌خور نیستم. انسان‌ها با پولدار شدن بزرگ نمی‌شوند.

روشن خاطرنشان کرد: من با سرمربی استقلال مشکلی نداشتم ولی بعدها دیدم که اطرافیان او چه کسانی هستند و چه اتفاقاتی صورت می‌گیرد. زمانی که او سرمربی تیم ملی شد، گفتم برایش زود است و این حرف را در مورد علی دایی هم زدم. بعد از دربی هم گفتم که استقلال امسال نتیجه نمی‌گیرد ولی سرمربی این تیم در برنامه تلویزیونی گفت که در هر دو جام قهرمان خواهند شد. من هم گفتم اگر قهرمان شدید عذرخواهی می‌کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۲ )