مهدی مهدوی کیا و علی دوستی مهر استارت کار باشگاه «کیا» را زدند. این باشگاه قرار است پدیده فوتبال ایران را شناسایی کند و دوباره کارخانه بازیکن سازی را به راه بیاندازد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدوی کیا در این باره می گوید: «استارت کار باشگاه را در رده های پایه زدیم. از نونهالان تا امید بازیکن خواهیم داشتیم.» باشگاه کیا ادامه دهنده راه بانک ملی خواهد بود: «ما خیلی دوست داشتیم مکتب بانک ملی ادامه داشته باشد. این باشگاه به دلیل مشکلاتی که داشت تعطیل شد. ما در محل قدیمی مان زمینی به اسم شهید باباخانی داشتیم. من خودم در این زمین خاکی بازی می کردم. انتهای اتوبان بعثت است. با همکاری خوبی که با شهرداری منطقه ۱۵ داشتیم، این مجوعه را در اختیار گرفتیم و قصد داریم به فوتبال پایه خدمت کنیم.»

الگوی باشگاه کیا به احتمال فراوان هوفنهایم خواهد بود که در آلمان از یک روستای کوچک کارش از فوتبال پایه را آغاز کرد و حالا در بوندسلیگا تیم گردن کلفتی دارد. مهدوی کیا می گوید: «قطعا ما دوست داریم کار آکادمیک انجام دهیم و بازیکنان را پرورش بدهیم. ما در باشگاه کیا که راه اندازی شده،تیم بزرگسالان نداریم و منتظر می مانیم تا تیم هایمان به شرایط سنی بزرگسالان برسند. یعنی آنها را از سنین پائین تا بزرگسالان کنار هم قرار می دهیم و زیر نظر ما آموزش های لازم را می ببیند. قصد داریم به آنها درست آموزش دهیم. هر استعدادی هم باشد قطعا جذب می کنیم و امیدواریم دوستان دیگر هم در این راه به ما کمک کنند. اگر استعدادی هست به ما معرفی شود.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )