کاپیتان تیم ذوب آهن گفت: می‌توانستیم در دیدار مقابل استقلال به برتری برسیم و سه امتیاز را از ‌آن خود کنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،مهدی رجب‌زاده پس از تساوی یک بر یک ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: دو تیم برای برد به میدان آمده بودند ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم به خصوص در نیمه دوم و با برنامه بازی کردیم فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده بازی باشیم و از دقیقه ۶۵ تا ۸۵ نیمه دوم می‌توانستیم کار را تمام کنیم.

وی در مورد صحنه‌ای که داور اعلام پنالتی کرد گفت: فکر می‌کنم داور در آن صحنه عجله کرد هر چند که باید کارشناسان در این مورد نظر بدهند.

کاپیتان ذوب آهن در مورد اینکه از ابتدا بازی نکرده و به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد گفت: همیشه سعی می‌کنم در خدمت تیم باشم و گوش به فرمان کادر فنی هستم.

رجب‌زاده در مورد حضور جیمی‌جامپ در زمین یادآور شد: او چند روز گذشته سر تمرین ما بود و بازیکنان هم با او خیلی دوست بودند.

وی در مورد اینکه نظرش در خصوص ماندن یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده تأکید کرد: دوست داریم که او بماند و موفقیت را با او ادامه دهیم.

کاپیتان ذوب آهن در مورد اینکه چه زمانی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد یادآور شد: من حالا حالاها و تا وقتی که توان داشته باشم بازی خواهم کرد جایی ندیدم که نوشته باشد من باید خداحافظی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.