دیدار استقلال و ذوب‌آهن در نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو تیم استقلال و ذوب‌آهن در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

این دیدار قرار بود از ساعت ۱۹ آغاز شود که به دلیل پارگی تور یکی از دروازه‌ها با لحظاتی تأخیر همراه شد.

دقیقه ۱۲: ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی بسیار آرام دنبال شد و به جز یک کارت زرد که توسط امیرحسین صادقی دریافت شد صحنه حساس دیگری در بازی رخ نداد. در دقیقه ۱۲ ذوب‌آهنی‌ها در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که کاوه رضایی در آستانه باز کردن دروازه استقلال بود اما توپ او به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۳۳: بازی بسیار سرد و کسل کننده دنبال می‌شد که شوت سجاد شهباززاده با واکنش خوب رشید مظاهری همراه بود و توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۶: در حالی که بازی سرعت می‌گرفت یکی از هواداران وارد زمین شد و روی پیراهن خود پیامی نوشته بود که دور زمین می‌دوید تا این پیام را به همه نشان دهد. این جیمی‌جامپ روی پیراهن زرد خود نوشته بود که «من همانم، جوابم چه شد؟!»

دقیقه ۴۳: هاشم بیک‌زاده با حرکتی که در محوطه جریمه ذوب‌آهن انجام داد در موقعیت مناسبی برای شوتزنی قرار گرفت اما ضربه او بار دیگر با واکنش خوب دروازه‌بان ذوب‌آهن همراه شد و توپ به کرنر رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.